Osvježeno 23 Januara, 2025 9:50 AM
jun 19, 2015 Safet Šatara Kamioni, Komercijalni 0
Nezavisni TÜV Rheinland, certificirao je smanjenje potrošnje goriva od 10,9% za Renault Trucks T Optifuel u odnosu na standardni T model, nakon što su vozači prošli Optifuel Training.
Nakon nekoliko mjeseci demonstracija i prodaje modela T Optifuel, Renault Trucks, uvjeren u svoju ponudu u smislu uštede potrošnje goriva, zatražio je od nezavisne organizacije TÜV Rheinland mjerenje i ovjeru uštede goriva. TÜV Rheinland je izveo niz testova osmišljenih za mjerenje učinka fokusirano na smanjenje potrošnje goriva. Provođenje testova rezultiralo je certifikatom o smanjenju potrošnje goriva za 10,9%, za Optifuel verziju Renault Trucks T.
“Ovi rezultati su izmjereni i ovjereni od strane nezavisnog tijela, a pokazuju prednosti koje uživaju naši kupci odabirom Renault Trucks T Optifuel”, objašnjava Bruno Blin, predsjednik Renault Trucks, i dodaje: “Suštinske kvalitete T modela, u kombinaciji s aerodinamičkim paketom opreme i inteligentnom tehnologijom, značajno smanjuje troškove povezane sa potrošnjom goriva, što doprinosi finansijskoj profitabilnosti.”
T Optifuel je sveobuhvatna ponuda koja se sastoji od vozila optimiziranog za smanjenje potrošnje goriva, u kombinaciji sa Optifuel Trening obukom vozača u ekonomičnoj vožnji koju provode instruktori Renault Trucksa.
Vozilo koje je korišteno za poređenje, bio je standardni model T, bez ikakvih opcija i prije nego što su vozači dobili upute o ekonomičnoj vožnji. TÜV Rheinland je odabrao dva iskusna vozača, vodeći računa da predstavljaju tipične dugoprugaške vozače kamiona.
Ova dva vozila su Renault Trucks T 4×2 tegljači, opremljeni motorima Euro 6 DTI 11 L sa 430 KS i istim odnosom pogonske osovine (2,64). Jedno vozilo je bilo “Standard”, dok je drugo imalo istaknutu konfiguraciju Optifuel.
Dan prije testa, TÜV Rheinland je obavio detaljnu provjeru oba vozila, posebno trošenje guma i pritisak, kao i ukupnu masu i tehnička svojstva.
U verziji Optifuel Renault Trucks T uključena je aerodinamička oprema (podesivi krov i bočni deflektori, ekstenzije vrata i bočni ispusti) kako bi se olakšala penetracija vozila kroz zrak. Također, tegljač je opremljen setom inteligentnih tehničkih sistema nazvanih Fuel eco-pack (inhibited power mode, eco-cruise control sa Optiroll kontrolom slobodnog kretanja, mogućnošću isključenja zračnog kompresora, varijabilnom pumpom upravljača i automatskim isključivanjem motora). Vozilo je konfigurisano na zadatu maksimalnu brzinu od 85 km/h.
TÜV Rheinland je izvršio mjerenja na trasi dužine 200 kilometara, tipičnu za međuregionalni transport. Oba vozila su imala po 32 tone. Prvog dana testiranja, oba vozača vozili su zadane rute dva puta, po jednom u svakom vozilu i uz pripadajuće poluprikolice, tako da uzajamno ne utječu na rezultate. Sljedećeg dana, oba vozača su dobili upute Optifuel Treninga u ekonomičnoj vožnji. Trećeg dana, dva vozača vozili su isti put, primjenjujući ono što su naučili tokom obuke.
Ovaj vrlo strogi postupak ispitivanja, implementiran od TÜV Rheinlanda, izolira dva vozila koliko je to moguće, isključujući vanjske faktore (temperatura okoline, saobraćajne okolnosti…).
Nakon testa, stručnjaci TÜV Rheinlanda su zapazili i potvrdili da, nakon instrukcija, Renault Trucks T Optifuel troši 10,9% manje goriva od standardnog Renault Trucks T.
Ovaj rezultat afirmiše Optifuel verziju Renault Trucks T, u smislu smanjenja potrošnje goriva i značaj obuke za ekonomičnu vožnju. Renault Trucks pokazuje svojim klijentima posvećenost za uvođenjem poboljšanja u cilju povećanja efikasnosti, a time poboljšanja poslovanja.
Ulaganjem u T Optifuel, kupac Renault Trucksa će imati povrat investicije u roku od 17 mjeseci, što je oko jedne trećine prosječnog trajanja vlasništva (60 mjeseci u prosjeku) prevozničke kompanije.
jan 22, 2025 0
jan 21, 2025 0
jan 10, 2025 0
dec 24, 2024 0
jan 20, 2025 0
jan 10, 2025 0
jan 10, 2025 0
dec 31, 2024 0