Osvježeno 16 Juna, 2025 1:50 AM
jul 13, 2023 Adnan Huseinagić Autobiznis, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Ženevski sajam automobila je bila jedna od najznačajnijih evropskih manifestacija, koja se održavala svake godine i okupljala brojne proizvođače, novinare i posjetioce.
Na posljednjem održanom sajmu, u martu 2019. godine, bilo je do tad rekordnih 600.000 posjetilaca.
Međutim, zbog pandemije virusa corona (Covid-19), sajam koji je trebao biti održan u martu 2020. godine, je otkazan, i od tada se organizatori muče sa zakazivanjem novog termina.
Najnovije informacije koje dolaze iz Geneva International Motor Show company (GIMS), koji je organizator Sajma, najavljuju da će se sljedeći ženevski sajam automobila, održati u period od 26. februara do 3. marta naredne godine, tradicionalno u kongresnom centru Palexpo u blizini ženevskog aerodroma, ovaj put uz modificirani izložbeni koncept i niže hotelske troškove.
“Hale u Ženevi su već iznajmljene i plaćene”, potvrdio je Sandro Mesquita, generalni direktor Geneva International Motor Show company u intervjuu za “Automobilwoche”, sestrinskoj publikaciji renomiranog “Automotive News Europe”.
Mesquita je naglasio “plaćanje” da bi se suprotstavio eventualnim spekulacijama da je sajamska manifestacija samo polovičan pokušaj “oživljavanja” i da bi se mogla ponovo otkazati, bez velikih troškova, ako to bude potrebno.
Organizatori su razvili novi koncept sajma, da bi smanjili visoke troškove izlaganja, koji su “rastjerali” brojne automobilske kompanije.
“Nudimo izlagačima unaprijed konfigurisane izložbene prostore, tako da ne moraju graditi sopstveni štand. Mi to zovemo ‘plug-and-play’. Kabine su manje i manje raskošne od onih koje smo imali u prošlosti. Izlagači samo treba da odaberu boju štanda i da donesu obilježja svog brenda. Naravno, izlagači mogu samostalno urediti i opremiti svoje izložbene prostore”, izjavio je Sandro Mesquita.
Također, organizatori sajma pokušavaju smanjiti visoke troškove hotelskog smještaja tokom sajma, jer su ranije hotelijeri imali običaj podići svoje cijene za vrijeme održavanja sajma.
“Potpisali smo okvirne sporazume za razumne cijene sa 16 hotela različitih kategorija, tako da neće biti povećanja cijena u posljednjem trenutku”, dodao je Sandro Mesquita.
U GIMS-u očekuju da će 7-dnevnoj manifestaciji prisustvovati oko 10.000 novinara i 300.000 posjetilaca, što je dvostruko manje nego 2019. godine.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Sponzor sljedećeg sajma automobile u Ženevi je Qatar Tourism, koji će održati sličnu sajamsku manifestaciju u Dohi, od 5. do 14. oktobra ove godine. (dm)
jun 04, 2025 0
maj 12, 2025 0
maj 07, 2025 0
maj 05, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0