Osvježeno May 16th, 2022 4:05 PM
May 12, 2022 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Kamioni, Komercijalni 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
Kao i u slučaju motora s unutrašnjim sagorijevanjem, tako se i električna vozila suočavaju s povećanom potrošnjom na niskim temperaturama, koje utječu na smanjenje voznog dosega pogonske baterije. Stoga je razumljivo da se Scania pohvalila kako je njihov 19-tonski električni kamion počeo “službu” na Svalbardu, u Norveškoj, jednom od najsjevernijih naseljenih područja na svijetu.
Naručilac kamiona je norveška poštanska služba “Posten Norge”, koja u opštini Longyearbyen sve pakete, poštu i teret distribuira električnim vozilima. Na stranu manji električni furgoni i kombiji, ali poseban izazov bilo je odlučiti se za električni kamion na temperaturama koje dostižu 20 stepeni Celzijusa ispod “nule”. Pritom, baterija kapaciteta 300 kWh u Scania električnom kamionu pri uobičajenim temperaturama osigurava voznu autonomiju od oko 250 kilometara.
Najprije je Posten Norge mjesec dana testirao Scanijin električni kamion u arktičkim uslovima u pokušaju da se utvrdi može li se ovim modelom povećati vlastita flota, u kojoj je 37% vozila s pogonom na obnovljive izvore energije. Najprije je kamion isproban u istočnoj Norveškoj, potom na cesti dugoj 1.600 kilometara do Tromsa. Pokazalo se da infrastruktura za punjenje nije bila posebno dobra, ali je vozilo odlično funkcionisalo.
Pratite nas i podijelite vijest: |
Na kraju je odlučeno da Scanijin električni kamion dobije “radno mjesto” na Svalbardu, ostrvskoj grupi u Arktičkom okeanu, sjeverno od kopnene Evrope i na otprilike pola puta od Norveške do Sjevernog pola. Kamion će prevoziti pakete, pisma i robu na relativno kratkoj relaciji između aerodroma i pošte u Longyearbyenu. Biće to električni kamion na najsjevernijoj tački svijeta.
May 16, 2022 0
May 16, 2022 0
May 16, 2022 0
May 15, 2022 0
May 16, 2022 0
May 16, 2022 0
May 16, 2022 0
May 12, 2022 0