Osvježeno 24 Marta, 2025 11:03 PM
apr 17, 2014 Zoran Samardžić Komercijalni, Priključna vozila 0
U svom pogonu u njemačkom mjestu Altenberge, Schmitz Cargobull napravio petstohiljaditu osovinu vlastite konstrukcije, koja se sada ugrađuje na gotovo 80 odsto poluprikolica i prikolica najvećeg evropskog proizvođača priključnih vozila
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Dobar razlog za slavlje u Schmitz Cargobullu – za deset godina pola miliona svojih osovina, od kojih je gotovo 100.000 napravljeno od marta 2013. do marta 2014. godine. Kompanija iz Hortsmara jedan je od rijetkih proizvođača koji svoja priključna vozila oprema vlastitim osovinama, razvijenim u vlastitoj režiji, kompletiranim dijelovima iz svoje kuće i nabavljenim od najrenomiranijih evropskih i svjetskih kompanija. Otuda za ROTOS osovine daje dugu garanciju – punih šest godina ili milion pređenih kilometara.
⇑ Za manje od 10 godina sa linije sišlo 500.000 ROTOS osovinaBudući da osovine, svojevrsni “trčeći postroj”, imaju značajan utjecaj na troškove životnog ciklusa priključnog vozila, ali i na ekonomičnost eksploatacije, Schmitz Cargobull je u proteklih deset godina permanentno usavršavao ROTOS osovine, tako da, osim visokog komfora koji pruža njihovo oslanjanje, vozaču omogućavaju punu kontrolu nad kočenjem i stabilnošću u vožnji, što je od izuzetnog značaja za sigurnost u saobraćaju.
Proizvodna lokacija Altenberge, u kojoj inače nastaje i nekoliko ključnih modela poluprikolica (sa ceradom i ravnom platformom) i prikolica Schmitz Cargobulla, osim ovog, svakodnevno snabdijeva i proizvodne pogone kompanije u njemačkim gradovima Vreden, Gotha i Toddin, Panevėžys u Litvaniji i Zaragossa u Španiji.
⇑ U protekle dvije godine kapacitet pogona za izradu osovina uvećan za gotovo 60%Trenutno se oko 90 odsto svih vozila proizvedenih u fabrici Altenberge oprema vlastitim osovinama, a na nivou cijele kompanije udio ROTOS osovina je već dostigao više od 80 odsto. Kupci su prepoznali kvalitet i pouzdanost Cargobullovih osovina, pa je kompanija, ohrabrena dobrom potražnjom, investirala u proširenje i modernizaciju kapaciteta koji sada omogućavaju godišnju produkciju 150.000 kompletnih osovina.
Uporedo sa uvećanjem kapaciteta za njihovu proizvdnju, Schmitz Cargobull je širio asortman u porodici ROTOS: prvo se pojavila standardna osovna sa disk-kočnicama od 22,5 inča (inače je to u Evropi najmasovnija i najtraženija verzija osovine za priključna vozila). Nekoliko godina kasnije u ponudu je uvedena i verzija sa disk-kočicama od 19,5 inča, pogodna za ugradnju na poluprikolice i prikolice velike zapremine (mega, sa niskim podom).
⇑ Od prije dvije godine u programu je i ROTOS samoupravljiva osovinaPrije dvije godine, na najvećoj svjetskoj izložbi komercijalnih vozila, IAA 2012 u Hanoveru, Schmitz Cargobull je predstavio i samoupravljivu osovinu, s kojom se izuzetno popravljaju vozne i manevarske karakteristike poluprikolica, posebno u krivinama i pri vožnji u skučenim uslovima, kada su gume izložene dodatnom trošenju, ali i u opasnosti da se teško oštete, recimo, zbog kontakta sa unutrašnjim ivičnjacima na kružnim raskrsnicama. Dalja prednost ovakve osovine je smanjenje zagrijavanja pneumatika. Sve ovo u krajnjem vodi i smanjenoj potrošnji goriva, odnosno poboljšava ekonomske parametre eksploatacije poluprikolice i tegljača.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Schmitz Cargobull podsjeća na glavne osobine osovina ROTOS: kuglični ležaj bez održavanja, inovativni ventilacioni sistem za disk-kočnice, optimizirana masa kočnih kliješta, mogućnost podešavanja pneumatskog oslanjanja različitim visinama utovarnih rampi, standardno ugrađeni elektronski programi za kontrolu kočnog sistema i stabilnosti (EBS, RSP – Electronic Brake System, Roll Stability Program). Pored toga, EBS jedinica omogućava sveobuhvatno snimanje operativnih podataka i njihov prenos u telematski sistem priključnog vozila, nadzor pritiska u pneumaticima, praćenje trošenja kočnih pločica i nadgledanje opterećenja.
jul 02, 2024 0
feb 11, 2024 0
nov 12, 2023 0
jan 31, 2017 0
mar 17, 2025 0
mar 13, 2025 0
mar 10, 2025 0
mar 10, 2025 0