Osvježeno 14 Februara, 2025 7:06 PM
feb 14, 2014 Zoran Samardžić Komercijalni, Priključna vozila 0
Sistem RSAB omogućava efikasno i komforno uklanjanje često opasnih naslaga leda sa krova najmasovnijih poluprikolica – sa ceradom
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Zima uvijek donese po neku neprijatnost: recimo, u ovim hladnim danima kiša i snijeg mogu dovesti do stvaranja opasnih ledenih naslaga na krovovima najmasovnijih poluprikolica u drumskom transportu – sa ceradama. Ako tokom vožnje, a najčešće pri polasku iz mjesta ili pri kočenju, nagomilani led nekontrolisano krene naprijed ili nazad, može dovesti do opasnih nesreća. U nekim evropskim državama, vozaču koji nije uklonio led sa krova, a vozilo kojim upravlja učestvuje u nesreći, prijeti kazna zatvora do pet godina!
Već nekoliko godina kompanija Schmitz Cargobull nudi rješenje za ove zimske muke: pouzdan i dobro oproban sistem sigurnosnog zračnog jastuka za krov (RSAB – RoofSafetyAirBag), koji se može ugraditi na nove, ali i poluprikolice koje su već u eksploataciji. Osim što sprečava stvaranje kore leda, ovaj sistem omogućava lakši utovar/istovar (krov se može podići nekoliko centimetara kada se ubacuju paletirana ili nepaletirana roba). RSAB, uvjeravaju iz Schmitz Cargobulla, produžava životni vijek cerade.
⇑ Sa sistemom RSAB jedan zimski problem manje: led “klizi” sa krova poluprikolice sa ceradom jednostavnim pritiskom na taster. Jednostavno, a vrlo korisno rješenje za inače teško i često ne baš sigurno ručno uklanjanje nagomilanih naslaga leda i snijega.Kako funkcioniše RSAB sistem? Ispod same “tavanice” po sredini poluprikolice se ugrađuje “jastuk”, koji se zrakom snabdijeva iz centralne instalacije vučnog i priključnog vozila. Jednim pritiskom na taster sredina cerade se izdiže kao “šator”, čime se potencijalno opasan led uklanja brzo, lako i sigurno. Zahvaljujući ovom “konveksnom” obliku krova, voda, snijeg i led ne mogu se zadržavati na njemu.
Sistem RSAB omogućava važno preduzimanje preventivnih mjera, ali pruža još neke prednosti: vozač štedi vrijeme i energiju koje bi upotrebio za skidanje leda, nije u opasnosti da ga ova operacija ozlijedi, a smanjuju se i troškovi za gorivo, jer nema dodatnog opterećenja od nagomilane mase vode ili leda. Pored svega, za 20 odsto se smanjuje habanje krovne “kupole”, jer se sprečava akumulacija vode nakon mašinskog pranja tegljača i poluprikolice.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Schmitz Cargobull nudi sistem RSAB kao dio fabrički ugrađene opreme (dakako, uz doplatu), ili kao set za naknadnu ugradnju u poluprikolice s ceradom koje su već u eksploataciji. Set se može instalirati za dva do tri sata u radionicama koje su ovlaštene za održavanje, popravku i prodaju priključnih vozila i nadgradnji Schmitz Cargobulla.
Od jula 2014. godine trebala bi početi s radom nova fabrika na 12.000 kvadratnih metara u jednoj od Schmitzovih glavnih baza – u Aletnbergu, na sjeverozapadu Njemačke. U njoj će se proizvoditi nove komponente za poluprikolice, po najvišim ekološkim i ekonomskim standardima. U nove tehnologije i proizvodnu ekspanziju kompanija je investirala 30 miliona eura.
Po vlastitim procjenama, sa novom tehnologijom, Schmitz Cargobull naglašava svoj značaj tržišnog lidera u proizvodnji priključnih vozila. Jedan od prvih novih proizvodnih programa u novom objektu biće sljedeća generacija priključnih vozila, koja će prvi put biti predstavljena u septembru, na međunarodnom sajmu komercijalnih vozila IAA 2014 u Hanoveru. Do tada će sve njihove komponente biti podvrgnute rigoroznim testiranjima, kako na terenu, tako i u testnom centru u Altenbergu.
Prije skoro 10 godina Schmitz Cargobull je razvio revolucionarnu tehnologiju za proizvodnju šasija za poluprikolice po principu “sastavljena, a ne zavarena”, koja je uvedena u svim proizvodnim pogonima kompanije. Komponente sa toplo galvanizovanim površinama su osnov pouzdanog procesa sastavljanja rama šasije. Proces postavlja nove standarde za “jačinu” konstrukcije, tačnost dimenzija i zaštitu od korozije.
“Nova šasija je rezultat potpuno nove konstrukcije rama, koja je još robustnija. Uskoro će postojati samo jedan, osnovni ram, prilagođen različitim verzijama priključnih vozila, koji će se proizvoditi u svim evropskim fabrikama kompanije – u Njemačkoj, Španiji, Litvaniji i u Rusiji”, kaže Volker Flatau, menadžer fabrike u Altenbergu. “Visok nivo produktivnosti i znatno manji troškovi za prevoz gotovih uzdužnih i poprečnih elemenata koji se proizvode u Altenbergu, glavne su prednosti nove tehnologije”, dodao je Flatau.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Uz to, elementi koji se pričvršćuju zavrtnjima, a ne zavaruju su otporniji na uvijanja i koroziju, jer se ne izlažu visokim temperaturama karakterističnim za zavarivanje, koje u većini slučajeva deformišu strukturu metala. Istovremeno, sa kvalitetnom galvanizacijom, njemački proizvođač je u mogućnosti da kupcima pruži desetogodišnju garanciju na koroziju. Mada se priključna vozila Schmitz Cargobull na nekoliko lokacija po Evropi sklapaju po principu Lego kockica, ona, po navodima proizvođača, i dalje s punim pravom nose naljepnicu “Made in Germany”.
jul 02, 2024 0
feb 11, 2024 0
nov 12, 2023 0
jan 31, 2017 0
feb 14, 2025 0
feb 11, 2025 0
feb 10, 2025 0
feb 05, 2025 0