Osvježeno 5 Oktobra, 2024 8:16 AM
sep 06, 2024 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
“Već neko vrijeme trošimo više nego što zarađujemo. To dugoročno ne može ići dobro. Ako tako nastavimo, nećemo uspjeti u transformaciji. U Evropi se trenutno proda dva miliona vozila manje nego prije COVID-a. U Evropi je u godinama prije COVID-a godišnje kupovano oko 16 miliona vozila. Tokom i nakon COVID-a, ova količina je pala na oko 12 miliona, jer cijela industrija nije imala dovoljno poluprovodnika za neometanu proizvodnju. Tržište u Evropi se od tad oporavilo, ali se neće vratiti na prethodni nivo. Očekujemo da će se u doglednoj budućnosti godišnje prodavati oko 14 miliona vozila, mada ne mora biti ni toliko. Dakle, postoji manjak od oko dva miliona. Evropska automobilska industrija je već dimenzionisana za proizvodnju 16 miliona i logično je da smo u problemu. Mi (Grupa Volkswagen) smo najveći proizvođač i držimo oko četvrtinu tržišnog udela u Evropi. Nedostaje nam tržište od oko 500.000 automobila, što je ekvivalent za oko dvije fabrike. To nema nikakve veze s našim proizvodima ili s lošom efikasnošću. Tržišta jednostavno više nema. Naša je zajednička odgovornost da poboljšamo ekonomičnost posebno njemačkih lokacija. Moramo povećati produktivnost i smanjiti troškove. Imamo još godinu dana, možda dvije godine najviše, da preokrenemo stvari. Moramo iskoristiti ovo vrijeme. Istovremeno, moramo smanjiti složenost naših procesa i iskoristiti još više sinergije Grupe”, izjavio je radnicima okupljenim u Wolfsburgu Dr. Arno Antlitz, glavni finansijski i operativni direktor Grupe Volkswagen.
Njegove riječi su došle samo nekoliko dana nakon vijesti da bi VW mogao zatvoriti dvije fabrike u Njemačkoj, što je nešto što se nije dogodilo u cijeloj 87-godišnjoj historiji kompanije.
Prema izvještaju Reutersa, oko 25.000 radnika bilo je u srijedu na sastanku s rukovodiocima kompanije i bili su prilično glasni oko mogućnosti zatvaranja pogona u zemlji. Devedesetih godina uspostavljen je sporazum koji je garantovao sigurnost radnih mjesta zaposlenih u Grupi VW do 2029. godine. VW-ovo vodstvo tvrdi da će promjena tržišta u Evropi zahtijevati značajno smanjenje troškova kako potražnja opada. Antlitz je spomenuo manjak od oko 500.000 vozila i rekao skupštini da se prodaja vjerovatno neće oporaviti u eri nakon pandemije.
Kao odgovor na to, radničko vijeće Volkswagena osudilo je čelnike kompanije, jer nisu radili svoj posao. Prema Euronewsu, predsjedavajuća Daniela Cavallo nije oklijevala tokom sastanka, optužujući odbor da se ne fokusira na osnovnu djelatnost i da zaposlene plaćaju za svoje greške.
Gledajući nedavne statistike prodaje Grupe VW, stvari ne izgledaju tako strašne kao što Antlitz sugeriše. Rezultati u drugom kvartalu pokazuju da je evropsko tržište blago poraslo za 1,9 posto, dok je prodaja također porasla u Južnoj Americi i u SAD-u. Drugačija je priča u Aziji, gdje je konkurencija iz Kine smanjila prodaju VW Grupe za 8,2 posto. Posmatrajući posebno električna vozila, kompanija je u problemu u cijeloj Evropi, budući da im je prodaja pala za oko 15,2 posto. S obzirom na to da Grupa VW puno ulaže u elektrifikaciju i to u svim svojim brendovima, ovi podaci ukazuju na problem.
Pratite nas i podijelite vijest: |
Dugoročna budućnost Volkwagena u SAD-u ostaje neizvjesna. U međuvremenu, VW-ovo ponovno pokretanje brenda Scout je i dalje na pravom putu s novim električnim kamionom i SUV-om koji bi trebalo debitovati 24. oktobra.
Cijene automobila Volkswagen pogledajte ovdje.
okt 05, 2024 0
okt 04, 2024 0
okt 04, 2024 0
okt 04, 2024 0
sep 27, 2024 0
sep 19, 2024 0
sep 18, 2024 0
sep 16, 2024 0