Osvježeno 19 Marta, 2024 10:40 AM
aug 03, 2021 Adnan Huseinagić Autobiznis, Novosti, Vijesti 0
U aktuelnim izazovnim vremena dok traje globalna pandemija Covid-19 i nestašica poluprovodnika, prijeko potrebnih u proizvodnji automobila, Škoda Auto je u prvoj polovini godine povećala broj isporučenih vozila za 20,8% – na 513.300 vozila (u poređenju sa istim periodom protekle godine). Češki proizvođač automobila zabilježio je značajan rast isporuka vozila u Rusiji (+54,3%), Indiji (+31,2%), istočnoj Evropi (+35,0%) i u zapadnoj Evropi (+30,9 %). U spomenutom periodu grupacija Škoda Auto povećala je prihode od prodaje za 35,2% (na godišnjem nivou) – na 10,199 milijardi eura, dok je operativna dobit u istom periodu značajno porasla za 327,2% – na 974 miliona eura, čime je premašena dobit iz pretpandemijske 2019. godine.
Pratite nas i podijelite vijest: |
Thomas Schäfer, izvršni direktor Škoda Auta, ovom prilikom je izjavio: “U prvoj polovini godine ostvarili smo veoma dobar prodajni rezultat. Uprkos nestašici poluprovodnika i utjecaju globalne pandemije corona virusom, uspjeli smo poboljšati rezultate ostvarene u pretpandemijskoj 2019. godini. Želio bih čestitati cijelom Škodinom timu na ovom sjajnom nastupu. Ovakav rezultat nam daje izvrsnu osnovu za uspješno provođenje naše nove korporativne strategije ‘Next Level – Škoda Strategy 2030.’”
Martin Jahn, član Uprave Škoda Auta, zadužen za prodaju i marketing, naglasio je: “Podaci o isporuci naših vozila u prvoj polovini ove godine govore sami za sebe – naše planirane kampanje polučile su veoma dobre prodajne rezultate. Bilježimo najsnažniji rast prodaje na tržištu Rusije i Evrope. Nakon uspješnog nastupa modela Enyaq iV, nedavno predstavljeni modeli – redizajnirani Kodiaq i nova Fabia – stvoriće dodatni poticaj rastu prodaje.”
Nakon izazovne 2020. godine, Škoda Auto je dobro startovala – u prvoj polovini ove godine prihodi od prodaje povećani su za 35,2%, na 10,199 milijardi eura (u poređenju s istim periodom protekle godine). Češki proizvođač automobila je više nego utrostručio operativnu dobit u spomenutom periodu (u poređenju s prethodnom godinom) – na 974 milijuna eura. Češki bend je uspio povećati broj isporuka kupcima širom svijeta za više od petine prodaje (20,8%) – na 515.300 vozila.
Sa svojom novom strategijom “Next Level – Škoda Strategy 2030”, brend uspješno “putuje” kroz ovu deceniju transformacije. Kao dio strategije, kompanija je postavila ambiciozne ciljeve u područjima održivog rasta, razvoja novih prodajnih regija, te elektrifikacije. U Škoda Auto planiraju da do 2030. godine budu jedan od pet najprodavanijih marki automobila na tržištu Evrope. Da bi to postigli, češki proizvođač automobila fokusira se na posebno pristupačne modele sa osnovnim paketima opreme, te snažnu, elektrificiranu, bogatu ponudu modela. Osim toga, Škodin cilj, između ostalog je da postane vodeća evropska marka na tržištima Indije, Rusije i Sjeverne Afrike, ali i da bude “odgovorna” unutar Volkswagen grupe. U saradnji s VW grupacijom i partnerima iz politike i poslovanja, Škoda Auto također radi na osnaživanju svoje matične zemlje, Češke, kao središta elektromobilnosti.
U period od januara do juna, češki proizvođač automobila isporučio je kupcima širom svijeta 515.300 vozila, što je 20,8% više nego u istom period protekle godine (I-VI 2020: 426.700 vozila).
Škoda Auto je na tržištu zapadne Evrope u prvoj polovini godine zabilježila 237.900 isporuka, što je 30,9% više nego u istom period prethodne godine. U Njemačkoj, najvećem pojedinačnom tržištu, kompanija je povećala isporuke kupcima za 19,4% – na 75.900 vozila (I-VI 2020: 63.600).
U centralnoj Evropi, ovaj proizvođač automobila isporučio je kupcima 97.400 vozila u prvoj polovici 2021. godine, što je rast od 15,4% (I-VI 202: 84.400 vozila). Na češkom – domaćem tržištu, u navedenom periodu Škoda je povećala isporuke kupcima za 11,7% – na 44.000 vozila (I-VI 202: 39.400).
Na tržištu istočne Evrope (bez Rusije), Škoda je povećala svoje isporuke kupcima za 35% – na 22.500 vozila (I-VI 2020: 16.700).
U period od januara do juna, u Rusiji je češki proizvođač isporučio 52.800 vozila, čime je značajno nadmašen prodajni rezultat ne samo iz istog perioda protekle godine (I-VI 2020: 34.200 vozila; +54,3%), nego i prodaje iz godina prije aktuelne globalne pandemije.
U Kini su isporuke kupcima smanjene za 43,1% – na 44.000 primjeraka u prvoj polovici 2021. godine (I-VI 2020: 77.400). Glavni razlog za ovaj negativan trend je je nedostatak poluprovodnika.
U Indiji je Škoda u prvih šest mjeseci ove godine isporučila 4.900 vozila (I-VI 2020: 3.700 vozila), čime je ostvarila porast prodaje od 31,2%.
Pratite nas i podijelite vijest: |
Češki brend je u Turskoj zabilježio snažan rast isporuka vozila (+129,8%) gdje je isporučio 17.600 vozila (I-VI 2020: 7.600).
Ponudu Škodinih automobila sa cijenama u BiH možete pogledati ovdje.
mar 18, 2024 0
mar 18, 2024 0
mar 18, 2024 0
mar 18, 2024 0
mar 15, 2024 0
mar 14, 2024 0
mar 04, 2024 0
feb 29, 2024 0