Osvježeno 13 Januara, 2025 8:30 AM
dec 05, 2024 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Novosti, Vijesti 0
Škoda je u svojoj glavnoj tvornici u Mladá Boleslavi, proizvela svoj milioniti baterijski sistem za Volkswagen Group.
Proizvodnja visokonaponskih baterija u Češkoj je počela 2019. godine, kada je Škoda započela proizvodnju svog prvog plug-in hibridnog modela Superb iV.
Trenutno je proizvodnja baterijskih blokova usmjerena isključivo na modele zasnovane na MEB platformi, s kapacitetom od 55 do 91 kWh (neto kapacitet od 52 do 86 kWh), koji se ugrađuju modele Škode, Volkswagena, Audija i Seata/Cupre, a dvije montažne linije imaju dnevni proizvodni kapacitet od 1.500 baterijskih blokova.
Planovi, proizvodnja i kapaciteti se stalno mijenjaju pa je u maju 2022. godine u Mladá Boleslavi započela proizvodnja baterija većeg kapaciteta za električna vozila zasnovana na MEB platformi.
Tokom 2023. godine, proizvodni pogoni su prošireni dodavanjem druge montažne linije, čime je ukupni dnevni kapacitet povećan na 1.500 baterijskih blokova.
Škoda također značajno ulaže u neophodnu transformaciju svog poslovanja, uključujući digitalizaciju organizacionih procesa i dalju obuku zaposlenih. Do danas je Škoda uspješno usavršila više od 28.000 radnika, da bi zadovoljila zahtjeve elektromobilnosti.
U svakoj smjeni radi oko 90 radnika, koji rade u proizvodnom prostoru površine od oko 10.500 kvadratnih metara. Osim toga, 82 automatizovana robota obavljaju teže radne zadatke, kao što je upravljanje posebno teškim komponentama, jer kompletiran baterijski blok ima masu od približno 490 kg (82 kWh).
Li-Ion baterije koje se proizvode u Mladá Boleslavi imaju modularnu konstrukciju, koja se sastoji od 8 do 13 modula sa po 16 do 26 ćelija, za kapacitet od 55 kWh do 91 kWh (neto kapacitet 52 do 86 kWh).
Od juna ove godine, Škoda je otvorila najmoderniji pogon za optimizaciju procesa kontrole kvaliteta finalno sklopljenih baterija. Jedinstveni sistem koristi tehnologiju kompjuterizovane tomografije (CT), sposobnu da “snimi” složene unutrašnje detalje veličine od 4 mikrona (μm – hiljaditi dio milimetra).
Na taj način se stvara vrlo detaljna slika unutrašnjih komponenti baterije, omogućavajući identifikaciju potencijalnih nepravilnosti u pojedinačnim dijelovima, bez demontaže kompletne baterije. Taj sistem se može koristiti i za ispitivanje ćelija koje su već bile u funkciji.
Cijene svih automobila Škoda pogledajte klikom ovdje.
jan 12, 2025 0
jan 10, 2025 0
jan 10, 2025 0
jan 10, 2025 0
jan 09, 2025 0
jan 09, 2025 0
jan 08, 2025 0
jan 08, 2025 0