Osvježeno 14 Februara, 2025 7:06 PM
aug 31, 2022 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Škoda je sinoć, kao što je već najavljeno, predstavila prvi i najveći, od tri nova električna automobila, koje planira tržišno predstaviti do 2026. godine.
Iza naziva Škoda Vision 7S, krije se konceptni crossover sa 7 sjedišta, namijenjen porodičnim korisnicima. Vision 7S ima svjež dizajnerski izraz i novi identitet brenda, koji će pomoći da se vozila češkog proizvođača razlikuju od konkurencije i drugih brendova unutar Volkswagen Group.
Prilikom promocije Visiona 7S, iz Škode su potvrdli da će u sljedećih pet godina uložiti dodatnih 5,6 milijardi eura u električnu mobilnost i 700 milona eura u digitalizaciju. Istovremeno je Klaus Zellmer, direktor Škode, istakao da time značajno ubrzavaju takozvanu e-kampanju.
Vision 7S predstavlja najavu potpuno novog budućeg Škodinog modela, koji će biti na vrhu električne ponude, a nakon njega će biti predstavljeni novi mali električni automobil i novi kompaktni crossover.
Osim električnih, Škoda će sljedeće godine predstaviti nove generacije automobila srednje veličine, Superb i Kodiaq (SUV), kojima će pokušati nastaviti tržišni uspjeh njihovih prethodnika.
Škoda Vision 7S ima je robustan automobil, a njegove stilske linije će češki proizvođač u narednim godinama uvesti u sva svoja nova vozila.
Ovaj koncept također pokazuje Škodina nastojanja da upravljanje električnim automobilom učini jednostavnijim. Uz to, primijenjena su i neka Škodina pametna rješenja kao što su, naprimjer, ugrađena dječija sjedišta okrenuta prema nazad, prikaz s kamera na glavnom displeju infotainmenta i slično.
U Škodi su, kako navodi Oliver Stefani, šef dizajna, usavršili vremenom provjerena rješenja i krenuli u primjenu novih.
S tehničke strane, Vision 7S koristi MEB platformu, kao naprimjer Enyaq iV, ili Volkswagen ID.4, a baterija kapaciteta 89 kWh omogućuje mu doseg do 600 km.
U unutrašnjosti je također mnogo novih rješenja, kao naprimjer rotirajući ekran, poboljšane upotrebljivosti, koji predstavlja značajan napredak u odnosu na postojeća rješenja na kojima su uočeni pojedini nedostaci.
Uz to, tu su i novi magnetni nosači za “pametni” telefon na centralnoj konzoli, s kojim je omogućeno njegovo korištenje kao daljinski upravljač (trackpad) za sistem infotainmenta.
Ispod centralnog ekrana su tri velike rotacione kontrole – dva vanjska točkića su namijenjena za upravljanje klima-uređajem, dok centralni može kontrolisati prikaz ekrana, a može se koristiti za povećavanje i smanjivanje karte i listanje kroz menije.
Dizajn eksterijera, kako navode iz Škode, kombinuje robustnost, funkcionalnost i autentičnost, s visokom linijom “struka” (prozora) i tamnom rešetkom sa vertikalnim lamelama.
Svjetlosna traka iznad rešetke povezuje prednja svjetla, što grafički stvara oblik slova “T”, a takav motiv je vidljiv i straga, pa je takav novi “Tech-Deck Face” širi i ravniji u odnosu na Škodine modele koji su trenutno u prodaji.
Branici, obloge lukova točkova i donje trake karoserije, izrađeni su od recikliranih guma, a koji su u kontrastu s mat bojom karoserije i doprinose robustnijem izgledu. Pod u unutrašnjosti je također izrađen od istog materijala, što mu osigurava trajnost.
Unutrašnjost se može konfigurisati na dva načina: za vožnju i za opuštanje (Driving i Relaxation).
U konfiguraciji Driving, ekran je postavljen vertikalno da bi kontrole bile lakše dostupne vozaču, a informacije se tada mogu “složiti” na ekranu, radi boljeg pristupa.
U režimu Relaxation, kada automobil stoji, naprimjer prilikom punjenja baterija, ili odmora vozača, ekran zauzima horizontalni položaj, a sjedišta se spuštaju. Uz to, putnici na stražnjim sjedištima tada bolje vide ekran, na kojem se mogu emitovati filmovi, ili drugi zabavni sadržaji.
Interaktivne površine sa svjetlima u boji, koja svijetle kroz tkaninu, integrisane su u panele na vratima. Tako, naprimjer, plavo ili crveno svjetlo vizuelizuje promjene temperature klima-uređaja, a putnici mogu prstom “pisati” po tkanini, odnosno ostavljati kratke bilješke ili stvarati male crteže.
Pri tome, pozicija dječijeg sjedišta je centralna, okrenuta unatrag, što je prema Škodinim stručnjacima najsigurnije mjesto u automobilu.
S novim dizajnerskim izrazom, Škoda unosi i najveću promjenu svog korporativanog identnita (CI) u posljednih 30 godina. Novi identitet Brenda, najprije će biti predstavljen u informativnim materijalima, pa će se tek potom pojaviti i na proizvodnim modelima.
Cijene Škodinih automobila pogledajte ovdje.
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 10, 2025 0
jan 31, 2025 0
jan 31, 2025 0
jan 29, 2025 0