Osvježeno 16 Juna, 2025 1:50 AM
maj 27, 2021 Adnan Huseinagić Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Škodin sistem “Local Hazard Information Service” (informacije o lokalnim opasnostima) pruža vozačima detaljne informacije o trenutnim uslovima na putu. Sistem prikuplja i procjenjuje anonimne podatke i, ako je potrebno, upozorava vozača na klizavu površinu ceste ili oštećenja ceste, putem sistema infotainmenta, što povećava aktivnu sigurnost. Ova usluga se zasniva na osnovu prikupljenih podataka – što je više vozila povezano, sistem na raspolaganju ima više podataka za analizu i preciznija predviđanja.
Sistem “Local Hazard Information Service”, tako može upozoriti vozača na “Slippery road ahead!” (klizav put ispred!) Vozač će na taj način biti upozoren da je dionica puta ispred njega klizava, naprimjer, zato što je cesta zaleđena.
Princip rada ovog sistema, zapravo otkriva gubitak vuče na točkovima, a takvu informaciju šalje putem aplikacije “Car-to-Cloud”, a informacije dolaze iz samog automobila, za šta nije potrebna nikakva aktivnost vozača.
Prenešena informacija se šalje anonimno, a zatim se analizira, da bi se stvorile “mape”, koje prikazuju lokalne opasnosti, i ako je potrebno obavještava vozače koji nailaze na takvu cestovnu dionicu.
“Sistem koristi senzore automobila da bi unaprijed otkrio izazovne uslove na putu. U tu svrhu, ‘Local Hazard Information Service’ informiše vozača o lokalnim opasnostima i tako povećava aktivnu sigurnost. Neprestano razvijamo usluge povezivanja da bismo našim kupcima pružili dodatne sigurnosne funkcije i podigli nivo sigurnosti i komfora”, objašnjava Sebastian Lasek, voditelj Product Line Connectivity u Škodi.
Između ostalog, akcelerometri ili ABS senzori omogućuju kontinuirano memorisanje potrebnih podataka tokom cijelog putovanja. Integrisani softver, također koristi i virtuelne senzore. Ova inovativna tehnologija može procijeniti koeficijent trenja između guma i površine ceste, na osnovu proklizavanja točkova. Podaci senzora se anonimiziraju, kada se prenose putem aplikacije “Car-to-Cloud”. Zbirne informacije iz svih vozila se zatim kombinuju s metapodacima (metadata), kao što su vremenske informacije ili prethodno izmjerene parametarske informacije.
Koristeći prikupljene podatke, putna mreža se zatim prikazuje kao precizan trodimenzionalni model, koji se koristi za slanje upozorenja vozilima kada se približe, ili se već nađu u području sa lošim površinama.
Podaci sa senzora otvaraju brojne mogućnosti korištenja, a osnovna tehnologija se može koristiti i za brojne druge primjene: naprimjer, cestovne službe mogu koristiti ovakve podatke za dobijanje informacija o različitim dionicama puta u realnom vremenu, što im omogućuje da steknu uvid u stanje putne mreže. Tako se mogu otkriti gdje su udarne rupe, koja su područja klizava kad su mokra, ili se brzo zamrzavaju. Podaci također mogu pružiti informacije o tome koji su putevi već nasipani ili očišćeni.
Što više vozila bude pružalo takve podatke, to će biti tačnija njihova analiza, a time i mapa informacija i/ili upozorenja za vozače, zasnovana na podacima. Tokom ove godine, više od 1,7 miliona vozila iz Volkswagen Group u Evropi će dostavljati podatke. Do kraja 2022. godine, ta količina će porasti na više od tri miliona vozila.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Sistem “Local Hazard Information Service” je dostupna na Škodinim modelima Enyak iV, Fabia, Kamiq, Karoq, Kodiaq, Octavia, Scala i Superb, i dio je usluga sistema “Škoda Connect”. Ova usluga se može koristiti u 30 zemalja, pod uslovom da vozilo ima infotainment sistem Amundsen ili Columbus.
Ponudu Škodinih automobila sa cijenama u BiH možete pogledati ovdje.
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 12, 2025 0
jun 11, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 12, 2025 0
jun 12, 2025 0