Osvježeno 14 Februara, 2025 7:06 PM
jun 15, 2021 Adnan Huseinagić Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Južnokorejski SsangYong pokazuje znake života uprkos teškoj finansijskoj situaciji i dugovima koji dovode u pitanje opstanak kompanije. Dokaz ove tvrdnje je predstavljanje još jednog novog modela u Evropi. Nakon što je na našem kontinentu počela prodaja novog Rextona, sada je stigao i Tivoli Grand.
Zapravo, Tivoli Grand i nije potpuno novi model nego obnovljeni i preimenovani nasljednik XVL verzije Tivolija koja je prije dvije godine, prilikom redizajna kompaktnog SUV-a, povučena s nekih evropskih tržišta. Sada se 26 centimetara produženi Tivoli vraća u novom izdanju i pod novom oznakom.
Dodatni centimetri “prikačeni” su na stražnji dio, pa zaštitni znak 4,48 metara dugog SUV-a ostaje skoro dvostruko veći prtljažnik od obične izvedbe: 720 umjesto 395 litara. A ako se preklopi naslon drugog reda sjedišta, u Grandu ostaje čak 1.440 litara.
Nasljednik XLV-a postavlja svoje vizuelne naglaske: Dok je prednji dio s prepoznatljivom hromiranom kopčom i LED svjetlima (ovisno o opremi) samo malo modificiran, nešto više je obnovljen “rep” sa amblemom Grand. Branik, koji je također redizajniran, pojačava robustan dojam, a primjetan je prošireni i sada u crno obojeni C-stub, potom srebreni krovni nosači i stražnji spojler.
Unutrašnjost je preuzeta od “kratkog” Tivolija, pri čemu kupci mogu birati između pet dobro poznatih linija opreme, kao i posebnog paketa “Fizz”. Centralno mjesto zauzima ekran osjetljiv na dodir, dijagonale do 9,2 inča i multimedijalni sistem s integracijom pametnog telefona putem aplikacija Apple CarPlay i Android Auto.
Dio standardne opreme je sigurnosni paket “Deep Control”, koji uključuje automatski sistem kočenja u nuždi (AEBS) s upozorenjem na prednji sudar i upozorenjem na sigurno odstojanje, sistem upozorenja za napuštanje trake (LKAS), asistent u protoku saobraćaja (FVSA), pomoć pri kretanje uzbrdo (HSA), prepoznavanje saobraćajnih znakova (TSR) i indikator umora vozača (DAA).
Jedina motorna opcija i dalje je turbobenzinski 1.5 T-GDi, 4-cilindraš koji razvija 163 KS i maksimalni obrtni moment 280 Nm. Pogon je na prednjim točkovima, uz mogućnost izbora između standardnog 6-stepenog manuelnog ili opcionog automatskog mjenjača. Cijene počinju od 17.990 eura.
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 13, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 13, 2025 0
feb 13, 2025 0
feb 13, 2025 0