Osvježeno 13 Januara, 2025 8:30 AM
nov 12, 2024 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Novosti, Vijesti 0
Stellantis i njegov kineski partner Leapmotor, odustali su od plana za izgradnju drugog električnog modela, B10 u Stellantisovoj tvornici Tychy, u Poljskoj, prenosi “Automotive News Europe”.
Umjesto toga, zajedničko preduzeće Leapmotor International, razmatra korištenje Stellantisove tvornice u Eisenachu u Njemačkoj (Opel) i tvornice u Trnavi u Slovačkoj (Peugeot Citroën), kao alternativne proizvodne lokacije za električni B10.
Ova promjena u planovima direktna je posljedica “oktobarskog” glasanja, na kojem su bile jasno vidljive razlike u stavovima država članica EU, jer su neke glasale “za”, a neke “protiv” uvođenja carina.
Kao posljedica tog glasnja, kineska Vlada je sugerisala domaćim proizvođačima da obustave ulaganja i eventualne planove o pokretanju proizvodnje u zemljama koje su glasale za uvođenje carine.
Naime, Poljska je bila među 10 članica EU koje su podržale odluku o uvođenju carine, dok su se Njemačka i Slovačka usprotivile takvoj odluci.
Da podsjetimo, tokom ljeta je u Tychy, u Poljskoj, započelo probno SKD sklapanje modela Leapmotor T03, a na istoj lokaciji i na sličan način je trebalo započeti sklapanje drugog modela B10.
Stellantis i Leapmotor za sad nisu otkrili gdje će se proizvoditi B10, a nije jasno ni koji su sve faktori utjecali na odluku da se B10 ne proizvodi u Poljskoj.
Još uvijek nema zvaničnih reakcija, iako je jasno da kineske kompanije moraju tražiti odobrenje od vlasti iz Pekinga za svoje investicije u inostranstvu, usklađene s kineskim zakonima i propisima.
jan 12, 2025 0
jan 10, 2025 0
jan 10, 2025 0
jan 10, 2025 0
jan 09, 2025 0
jan 08, 2025 0
jan 07, 2025 0
jan 07, 2025 0