Osvježeno 24 Marta, 2025 11:03 PM
okt 17, 2024 Adnan Huseinagić Autobiznis, Novosti, Vijesti 0
Veliki automobilski konglomerat, Stellantis, osnovan je 2020. godine, a nedugo potom je izvršni direktor novonastale kompanije Carlos Tavares najavio da će podržati sve pripadajuće brendove u narednih 10 godina.
Međutim, tržišna situacija se značajno promijenila, pa se uprkos velikim ulaganjima i velikom broju novih modela, brendovi bore za opstanak.
U opasnosti su gotovo svi brendovi – od neprofitabilnog Maseratija, do Chryslera, koji se oprašta od svojih tradicionalnih modela.
Naravno, tu su i brendovi, koji su preveliki da bi propali, kao što su Fiat, Opel/Vauxhall, Citroën i Peugeot u Evropi, ali i Jeep.
O dubini krize u kojoj se nelazi Stellantis, možda najbolje svjedoči nedavna anketa, koju je sproveo “Carscoops”, iz koje je jasno da Chrysler nema budućnost.
Na sajmu automobila u Parizu, Carlsos Tavares, izvršni direktor Stellantisa, imao je veći broj intervjua, potvrdio je da će odluke o opstanku brendova biti donesene u naredne 2-3 godine.
Naime, početkom 2026. godine, Tavaresu ističe petogodišnji ugovor o radu, nakon čega će se povući u penziju, a proces za pronalaženje novog izvršnog direktora je već započeo.
Tako će novi “glavnokomandujući” Stellantisa imati težak zadatak ”otpisa”, budući da svi brendovi imaju jasne planove, iako realizacija tih planova nije na željenom nivou.
mar 24, 2025 0
mar 24, 2025 0
mar 24, 2025 0
mar 24, 2025 0
mar 21, 2025 0
mar 21, 2025 0
mar 21, 2025 0
mar 20, 2025 0