Osvježeno May 16th, 2022 4:05 PM
May 13, 2022 Adnan Huseinagić Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
Iako se Subaru crossoveri dobro prodaju u SAD-u i dozvoljavaju japanskoj marki da sa svojom uskom paletom modela bude u top-10 američkog tržišta, onda limuzina (ranije i karavan) Legacy nikada nije bila hit. U ovom stoljeću najbolja je bila 2016. godina, kada su dileri prodali 65.306 primjeraka, nakon čega kriva potražnje konstantno ide prema dole. U prošloj godini je Legacy pronašao put do 22.766 kupaca, što je mizerna količina u poređenju s japanskim rivalima – Toyota Camry (313.795), Honda Accord (202.676), Nissan Altima (103.777). Prvi kvartal 2022. također nije razlog za optimizam: Subaru je prodao 5.520 primjeraka Legacyja, što je 12% manje nego u periodu januar-mart 2021. godine.
Stoga ne čudi da je već ažurirana aktuelna sedma generacija Legacyja, postavljena na modularnu platformu SGP (Subaru Global Platform), iako je debitovala relativno nedavno, u februaru 2019. godine. Prednji dio je dobio veću rešetku s “brkovima” koji se zarivaju u farove složenijeg oblika. Branik je postao reljefniji, nekadašnja “gnijezda” za maglenke ustupila su mjesto velikim plastičnim šarama s lažnim rešetkama oko rubova. Verzija Sport sada ima crvenu ukrasnu traku na prednjoj strani. Jedina inovacija u kabini je ažurirani interfejs multimedijalnog sistema s 11,6-inčnim ekranom osjetljivim na dodir, pri čemu baza ima bežičnu podršku za Apple CarPlay i Android Auto.
Funkcionalna ažuriranja opreme uključuju novi sistem grijanja volana, EyeSight elektronski kompleks vozačkih asistenata s proširenim rasponom stereo kamera. Spomenute kamere su u vrhunskoj verziji Touring XT dopunjene trećom centralnom širokougaonom kamerom koja poboljšava prepoznavanje biciklista i pješaka na raskrsnicama. Pored toga, Legacy ima brži električni pojačivač kočnica i automatski sistem upravljanja u slučaju nužde u kombinaciji sa sistemom za praćenje mrtvog ugla.
Pratite nas i podijelite vijest: |
Pogonski agregati su isti, pa kupci i dalje mogu birati između 2,5-litarskog atmosferskog benzinskog 4-cilindarskog boksera (185 KS, 239 Nm) ili 2,4-litarskog turbomotora slične konfiguracije (264 KS, 376 Nm). Oba su spregnuta s Lineartronic CVT-mjenjačem s kontinuirano prilagodljivim prenosnim odnosima i 8 fiksnih “kvazi-brzina” za ručno “šaltanje”. Pogon je na sva četiri točka. Ispravljena je i nelogičnost po kojoj je Sport verzija Legacyja s poboljšanim ovjesom i posebnim dekorom iz nekog razloga ranije bila u ponudi samo s osnovnim atmosferskim motorom. Cijene za ažurirani Subaru Legacy biće objavljene bliže početku prodaje.
May 16, 2022 0
May 16, 2022 0
May 16, 2022 0
May 15, 2022 0
May 16, 2022 0
May 16, 2022 0
May 16, 2022 0
May 16, 2022 0