Osvježeno 10 Oktobra, 2024 1:00 PM
jan 12, 2024 Adnan Huseinagić Dostavni, e-ProAuto, Komercijalni, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Teslin Cybertruck, dugoočekivani i veoma tražen veliki pick-up u Americi, suočiće se s velikim izazovima homolgacije za evropsko tržište, predviđaju stručnjaci.
Veliki “četvrtasti” pick-up, koji Tesla plasira u Sjevernoj Americi, s početnom cijenom od oko 61.000 američkih dolara, trebao bi zadovoljiti propise EU o sigurnosti pješaka, kompatibilnost punjenja baterije, kao i ograničenja zbog ukupne mase nekih verzija.
Kritičari su ukazali na neadekvatan dizajn Cybertrucka, jer njegove oštre ivice ocjenjuju kao posebnu opasnost.
“Evropski propisi o zaštiti pješaka (noge i glava) znatno su stroži od američkih. Cybertruck ne može biti u skladu s evropskim propisima o zaštiti pješaka. Cybertruckova karoserija od čvrstog nehrđajućeg čelika je znatno čvršća od konvencionalnih karoserija napravljenih od čeličnih limova i ne deformiše se na isti način. Ako neko udari glavom ili gornjim dijelom tijela, taj čelik se neće saviti (deformisati) kao obični čelični lim. Moguće je zamijeniti prednje ploče, jer nisu strukturni elementi karoserije. Tehnički gledano, postoji način da se to uradi, ako Tesla to želi, ali sve su to nagađanja, dok se ne uradi pravi EuroNCAP test”, izjavio je Pedro Pacheco, analitičar njemačke istraživačke kompanije Gartner, u intervjuu za “Automotive News Europe”.
Drugi problem je kompatibilnost kabla za punjenje. Naime, Tesla Cybertruck koji se proizvodi za SAD, koristi NAC standard za punjenje, koji je nekompatibilan s evropskom CCS mrežom.
“Da bi se zadovoljili evropski standardi, bilo bi potrebno modificirati priključak za punjenje, što je tehnički izvodljivo”, objašnjava Pedro Pacheco.
Cybertruck u verziji s dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka ima masu veču od 3,5 tona, što znači da bi vlasnici trebati imati specijalne vozačke dozvole, ili dozvole “C” katgorije.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
To se posebno odnosi na verziju Cyberbeast, koja ima tri elektromotora i bateriju kapaciteta 123 kWh, a čija masa bez opterećenja i vozača premašuje 3.100 kg.
Također, Teslinom Cybertrucku bi većina ulica u evropskim gradovima bila tijesna, jer je dugačak 5.683, a širok 2.413 mm (s retrovizorima). (dm)
okt 09, 2024 0
okt 09, 2024 0
okt 09, 2024 0
okt 09, 2024 0
okt 10, 2024 0
okt 09, 2024 0
okt 05, 2024 0
sep 30, 2024 0