Osvježeno 6 Decembra, 2024 1:10 PM
sep 01, 2023 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Nakon šest godina prisustva na tržištu i nakon dva miliona prodatih primjeraka širom svijeta, Tesla je, estetskim poboljšanjima, većom autonomijom i boljim dinamičkih karakteristika, Modelu 3 udahnuo novi život. Nakon dosta špekulacija, te nakon dosta špijunskih fotografija, od kojih su neke bile čak i zvanične, Tesla Model 3 naredne generacije definitivno je bio najiščekivaniji (novi) električni automobil godine.
Iako je ostao prepoznatljiv, jer drugačije sigurno ne bi išlo, Teslini stilisti su djelimično uredili eksterijer, koji je i dalje u punoj aerodinamičkoj funkciji, što je ipak ključno kad su u pitanju električni automobili današnjice. Pored toga, Model 3 je dobio potpuno novu unutrašnjost, što je bez sumnje bio puno lakši dio posla, jer se inženjeri nisu morali toliko “petljati” u posao dizajnera. Iz Tesle su stigle informacije da je za sad ažuriran samo program za tržište Evrope, te modeli koji imaju samo stražnji pogon i modeli fokusirani na što veću autonomiju.
Iako je silueta potpuno ista, dizajneri su malo promijenili grafiku i kućišta prednjih svjetala, “zaoštrili” prednji odbojnik i prednji poklopac, čime su dodatno poboljšali aerodinamiku, ali nisu ostali dužni ni straga. Tako su stražnja svjetla istaknutija, a grafika je u obliku slova “C”. Ponuđene su i nove felge u drugačijem dizajnu, ali su u ponudi i neke nove boje.
Iako se radi samo o redizajnu, Tesla je budući Model 3 produžio za 25 mm (4.720 mm) i spustio ga za dva milimetra.
Međutim, važno je to da sad modeli sa stražnjim pogonom i s 18-inčnim točkovima, s potpuno napunjenom baterijom mogu ostvariti autonomiju od 554 kilometra, dok takozvana Long Range varijanta ostvaruje impresivnih 678 kilometara. To je za 11 do 12 odsto bolje nego ranije. Ukoliko se kupci opredijele za verziju s točkovima dimenzije 19 inča, mogu se nadati najvećoj autonomiji od 513 kilometara, odnosno od 629 kilometara za verziju LR. Performanse su ostale identične – od 0-100 km/h za 6,1 sekundu, odnosno 4,4 sekunde za verziju LR s pogonom na svim točkovima.
Nova verzija RWD (19-inčni točkovi) troši 13,2 kWh na 100 km prema evropskom testnom ciklusu, dok LR koristi troši 14 kWh za istu udaljenost.
Promjene u unutrašnjosti su uglavno estetske, a uključuju malo više aluminija u kombinaciji s tkaninama. Ambijentalna rasvjeta uključuje neke nove pozicije, a Tesla navodi kako je upotrebom novog stakla i drugih akustički postojanijih materijala dodatno smanjena buka koja dolazi s vana.
Centralni displej je ostao i dalje u osnovnoj dimenziji 15,4 inča, a tu je i novi 8-inčni displej straga preko kojeg je moguće kontrolisati klimu i ventilaciju u drugom redu sjedišta. Tesla je poluge na stubu upravljača zamijenio kontrolama na upravljaču, onakvim kakve imaju Model S i Model X.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Kupci modela LR sada će uživati u akustici koja stiže sa 17 zvučnika (tri više nego prije), s dva subwoofera i s dva pojačala. RWD će dobiti devet zvučnika, jedan subwoofer i jedno pojačalo. Tesla također tvrdi da su ugradili i osjetljiviji mikrofon za komunikaciju preko GSM mreže.
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 05, 2024 0
dec 04, 2024 0
dec 03, 2024 0