Osvježeno 24 Marta, 2025 11:03 PM
aug 15, 2014 Safet Šatara Hyundai, Test 0
Sa odličnom opremom, metalik bojom i ekonomičnim motorom, Hyundai i30 iStar je jedan od onih na koje morate pomisliti prilikom odabira jeftinog novog porodičnog automobila. Prostran je, bogato opremljen i u ovom trenutku jedan od najuglednijih gradskih automobila.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Prateći trendove evropskog tržišta i istražujući navike evropskih kupaca komapkta, Hyundai je stvorio automobil koji u gotovo svim segmentima odgovara evropskom tržištu. Radi se naravno o kompaktu i30, čija je druga generacija stigla prije nešto više od dvije godine. Da se radi o itekako ozbiljnom automobilu pokazuju osnovne proporcije koje zadovoljavaju zahtjeve prosječnih evropskih kupaca. Nešto veće dimenzije od prosjeka klase svakako su prihvaćene sa oduševljenjem, a proizvodnja u Češkoj, kao i razvoj u Njemačkoj samo su učvrstili mjesto Hyundaija i30 na evropskom tržištu. No, trenutna ponuda na našem tržištu ipak je nadmašila sve ono što bilo koji drugi proizvođač nudi. Naime, i30 sa itekako bogatim paketom opreme iStar dostupan je za svega 22.990 KM. Istina je da pojedini brendovi imaju primamljive akcijske ponude, ali ova Hyundaijeva ipak je najkompletnija.
Testiranjem modela Hyundai i30 iStar postalo je jasno zašto se upravo uz ovaj auto dobija najviše na tržištu. Prije svega, Hyundai i30 nove generacije izgleda daleko uglednije u odnosu na model prve generacije. Dizajneri iz centra u Russelsheimu gotovo su u potpunosti izbrisali stil karakterističan za korejske automobile, a gradnjom ergonomski usavršene kabine sa itekako bogatom elektronskom opremom jednostavno su i30-ku pozicionirali među najatraktivnije male kompakte. Cijena je svakako odigrala ključnu ulogu za automobil koji na sebi ima doslovno sve savremene sitnice karakteristične za moderne automobile. LE diode dominiraju prednjim dijelom, dok velika hromirana maska naglašava savremen pristup. Svakako je agresivniji izgled novog modela radikalno prijatniji očima u odnosu na prilično neodređenog prethodnika.
⇑ LE diode su sastavni dio gotovo svakog novog automobila. I30 nije izuzetak. LE diode su integrisane odmah pored svjetala za maglu.
Ipak, kabina je mjesto gdje će vozač i putnici biti dodatno oduševljeni. Sjedanjem u Hyundaija i30 otvara se prostor na koji nikako nismo naviknuti u ovom segmentu. Čak je vrlo blisko osjećaju prostranosti kakav imamo u monovolumenima. Ponovo se radi o itekako uspješnim estetskim poduhvatima koji su odgovorni za prostranu unutrašnjost. Centralni dio konzole, na kojem je postavljen radio/CD/mp3 plejer, komande za klima-uređaj i čitač USB-a prilično je udaljen od vozača. Naravno, volan je multifunkcionalan pa je većinom toga moguće upravljati sa volana. No, ovakav koncept konzole doprinio je osjećaju prostranosti. Također i veliki naslonjači za ruke (i centralni između sjedišta i oni na vratima), nekako stvaraju iluziju ogromnog automobila u kojem ima dovoljno mjesta za sve. Zapravo, to i nije iluzija, jer je novi i30 malo duži od prosjeka klase kompakta, mada je međuosovinsko rastojanje ostalo isto kao kod prethodnika (2,65 metara). Upravo zbog velikog međuosovinskog rastojanja, nešto tanjih sjedišta i jedinstveno koncipirane prednje konzole, prostor na zadnjoj klupi je bliži onome koji se dobija u višoj srednjoj klasi nego među kompaktima. Čak i kada su naprijed izuzetno visoki putnici, na zadnjoj klupi ostaje dovoljno prostora za koljena i za smještaj dva (ili tri) putnika.
⇑ S obzirom na to da je ispred zadnjih sjedišta zaista veliki prostor, prilično je iznenađujuće da prtljažnik ima zapreminu od 378 litara. Sjedišta se mogu i preklapati.
⇑ Sa udobnih sjedišta pruža se pogled na prilično veliku komandnu tablu. Gornji dio table obložen je gumiranom plastikom, dok je “hrom” zapravo obojena plastika.
Praktično ni jedan drugi novi kompakt ne nudi ovoliko prostora, opreme i savremenih sitnica u odnosu na Hyundaija i30, a jedina žrtva koju su Korejci morali prinijeti da bi ovaj auto ostao u nižem cjenovnom rangu je zadržavanje starog 1,4-litarskog motora. Radi se o motoru sa šesnaestventilskom tehnikom i sa pojedinim dodacima koji osiguravaju postizanje normi Euro 5 koje su obavezne za sve automobile koji se prodaju u Evropi. Zbog toga je i snaga smanjena za 9 KS u odnosu na prethodnika, pa 1,4-litarski Euro 5 motor razvija 100 KS pri 5.500 obr/min i 137 Nm pri 4.200 obr/min. Iako su najviše vrijednosti prilično udaljene od “ekonomičnih” 2.000-3.000 obr/min, većina snage i obrtnog momenta ipak je dostupna upravo u tom rasponu, pa se čak i prilikom putovanja na otvorenom putu nije potrebno poigravati sa visokim obrtajima.
Iako se čini da je šest brzina previše, na otvorenom putu moramo biti zahvalni na šestoj brzini. Motor je rasterećen, a potrošnja je smanjena.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
S obzirom na to da se radi o itekako bogato opremljenom kompaktu (koji ima čak i senzore za parkiranje, multifunkcionalni volan, dva zračna jastuka i ESP), sa motorom koji nije rastrošan, i koji ima cijenu prosječno opremljenog gradskog auta, nije teško zaključiti da je upravo Hyundai i30 1.4 iStar vjerovatno najpovoljnija kupovina u ovom trenutku u Bosni i Hercegovini.
Hyundai i30 1.4 16v iStar Plus |
|||
Akcijska cijena do registracije: | 22.990 KM | ||
Troškovi registracije: | 563 KM | ||
Iznos kasko – osiguranja: | 1.195 KM | ||
Motor: | benzinski; 1.396 ccm | ||
Snaga: | 73 kW / 100 KS | ||
0-100 km/h / Max: | 13,2 s / 182 km/h | ||
Prosj. potrošnja: | 6,0 l/100 km (nom) | ||
Masa vozila: | 1.186 kg | ||
Prtljažnik: | 378 / 1.316 l | ||
Emisija CO2: | 139 gr/km | ||
Početak prodaje u BiH: | Maj 2012. | ||
. | |||
Elastičnost motora na testiranom modelu: | |||
60-100 km/h: | |||
3. brzina: | 9,86 sekundi | ||
4. brzina: | 15,37 sekundi | ||
5. brzina: | 19,37 sekundi | ||
80-120 km/h: | |||
3. brzina: | 10,05 sekundi | ||
4. brzina: | 14,55 sekundi | ||
5. brzina: | 21,03 sekunde |
Hyundai i30 1.4 16v iStar Plus
Serijska oprema:
Manuelni mjenjač sa 6 brzina, gume 195/65 R15, ukrasni poklopac motora, progresivni multifunkcionalni servoupravljač podesiv po visini i dubini, prednji zračni jastuci, ABS, ESP, HAC, VSM, alarm + centr. dalj. zaključvanje, električni podizači prednjih stakala, pokrov prtljaž-nog prostora, tonirana stakla, el. podeš. vanjskih ogledala, nasloni za glavu podesivi po visini, djeljivo zadnje sjedište (60:40), podešavanje visine svjetlosnog snopa prednjih farova, immobilizer, trip kompjuter, brisač zadnjeg stakla, aero metlice prednjih brisača, LED dnevna svjetla, zadnji spojler sa trećim kočnim svjetlom, radio/CD/mp3 plejer sa priključcima za USB (iPod) i Aux, 4 zvučnika, putni kompjuter, prednja svjetla za maglu, manuelni klima-uređaj, pomoćni rezervni točak, hromirani elementi maske hladnjaka, izolator poklopca motora, pepeljara i upaljač, centralni pretinac sa naslonom za ruku, zaštitna mreža za prtljažnik, zaštitne zavjesice za blato, vozačevo sjedište podesivo po visini, zadnji parkirni senzori, vanjske ručice na vratima u boji karoserije, vanjski retrovizori u boji karoserije…
Akcijska cijena modela sa serijskom opremom: 22.990 KM
mar 19, 2025 0
mar 06, 2025 0
mar 05, 2025 0
feb 28, 2025 0
mar 14, 2025 0
feb 23, 2025 0
feb 11, 2025 0
jan 31, 2025 0