Osvježeno 5 Decembra, 2024 1:30 PM
jan 06, 2014 Adnan Huseinagić Hyundai, Test 0
Prešao je u jednu od “liga petice”. Postao je bolji, atraktivniji, brži, ekonomičniji i daleko prefinjeniji.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Oduvijek je Hyundai bio najcjenjeniji u segmentu SUV-ova. Još od Gallopera sa početka devedesetih, preko atraktivnog Santa Fea i Terracana, evropski, ali i bosanskohercegovački kupci pravu vrijednost ovog korejskog brenda uspjevali su u potpunosti primijetiti upravo na terenskim vozilima. Poznato je da su Korejci upravo zahvaljujući terencima stvorili stabilan temelj za gradnju ostalih atraktivnih, pouzdanih i uglednih, automobila kakvima danas obiluju Hyundaijevi saloni. Posljednja zvijezda koja je prošla tretman kod plastičnog hirurga je ix35. Kompaktni SUV cijenjen zbog komfora, atraktivnog izgleda i prihvatljive cijene, sada je prihvatio funkciju modernog SUV-a ukrašenog elementima savremene umjetnosti kakvu su automobilski proizvođači definitivno stvorili koristeći izazovne svjetlosne efekte na pojedinim dijelovima vozila.
Da skratimo! Hyundai ix35 je redizajniran, njegove ionako atraktivne, “muževne” proporcije sada su uljepšane farovima sa LE diodama, sa minimalno izmijenjenom maskom i sa novim materijalima u kabini.
⇑ Upravo gledate u najveće razlike u odnosu na prethodnika. LE diode su konačno pronašle put do ix35, a rezultat je fascinantan. Posebno je atraktivan tokom noći.
No, ne radi se samo o tako minimalnom redizajnu. Svakako je da se novosti najbolje primijete na nakićenim svjetlima koja sada sa LE diodama i atraktivnim mliječnim svjetlom na vrhu farova stvarno čine sliku budućnosti. Rekli bismo da je ovo trebalo ovom modelu već na početku, ali Hyundai je ponovo poslušao marketinške stručnjake i pogodio. ix35 je postao popularan kao neki dobar fudbaler koji je prelaskom u veći i bogatiji klub postao snažniji, usavršeniji i tehnički potkovaniji. Upravo takav je ovaj redizajnirani. Sada igra u “ligi petice” i to sa rame uz rame sa najboljima u klasi. Fenomenalan vanjski izgled sada je upotpunjen fantastičnim svjetlima koji svoju raskoš najbolje pokazuju na zadnjem dijelu i to u sred noći. Riječ zavist ne bismo smjeli pretjerano koristiti, ali teško je izbjeći ovu riječ prilikom pogleda na vozače starijih ix35-ica. Jasno se vidi da žele svježiju verziju.
⇑ Mekši materijali dominiraju unutrašnjošću. Dobrodošlicu pružaju i široka kožna sjedišta, koja sasvim odgovaraju ovakvom konceptu malog SUV-a. Zanimljivo je to što je redizajn donio i izmijenjeni interfejs multimedijalnog sistema. Sve je lakše i brže nego prije, pa smo se u ix35 zaista osjećali kao u modernom automobilu. Potpuni multimedijalni sistem omogućava jednostavno povezivanje eksternih uređaja. Muzika sa mobilnih telefona i drugih prenosnih medija jednostavno se sinhronizuje, dok posebnu poslasticu predstavlja brzi navigacioni uređaj. Upravo ovakve sitnice dovele su ix35 u novo doba.
Udobni ix35 nije zaboravio da je terenac. Redizajnirana verzija jeste atraktivnija, ali i sposobnija.
Mi smo se družili sa gotovo najskupljim modelom. Iako se već za malo više od 32.000 KM može kupiti osnovna verzija (bez ikakve sumnje jedna od najboljih kupovina u ovom trenutku u Bosni i Hercegovini), naša uzbudljiva avantura počela je sa modelom ix35 2.0 CRDi 4WD 6AT Platinum. Znamo da je platina neophodan i izuzetno cijenjen plemeniti metal, a ono što smo pronašli u testnom ix35 u potpunosti odgovara imenu Platinum. Nećemo se zanostiti standardnom opremom kao što su kožna sjedišta, električni podizači stakala, multifunkcionalni volan ili izobilje prostora za stinice. To je imao i model prije redizajna. Novosti su važnije, a ono što se definitivno odmah primijeti u kabini je ugodniji i bogatiji ambijent. Mekši materijali na konzoli zaista su bili neophodni, kao i prerađena (i unaprijeđena) upravljačka platforma na mulimedijalnom sistemu. Upravo zbog ovakvih sitnica model koji je okarakterisan imenom jednog od najrjeđih i najcjenjenijih materijala na svijetu daleko se izdvaja iz prosječnosti klase.
⇑ Platinum je donio dva velika otvora na krovu. Panoramski krov svakako povećava imidž, ali i definitivno utječe na ambijent u kabini. Hyundai ix35 je luksuzniji nego što mislite.
S obzirom na to da smo se družili sa ix35 u periodu kada je živa u termometru više bila ispod, nego iznad nule, često smo koristili specifičnu funkciju grijanja volana! Znamo da ovo zvuči pomalo bizarno i pretjerano, ali sjetite se koliko hrabrosti treba da se uhvati volan u 7 sati u jutro u decembru. Sve čari grijača u volanu tek tada počinjemo cijeniti i u tom trenutku zahvaljujemo Hyundaiju što je grijače proveo cijelim obručem volana.
⇑ Grijanje volana je podcijenjeno. U hladnim decembarskim jutrima bili smo zahvalni onome ko se sjetio ove sitnice.
No, volan je svakako jedini koji nas direktno veže sa cestom, a Hyundai je za redizajniranog ix35 preradio upravljačku jedinicu, dodatno prilagodio amortizere i opruge, nanovo podesio poprečnu torzijsku oprugu, te rad ABS-a i elektronskog stabilizacijskog programa. Promjene su definitivno osjetne. Vozač ima manje osjećaja o tome šta se dešava ispod automobila. Sve je prilično izolovano i “daleko” od vozača, ali to nije nedostatak jer ix35 sada još više liči na istinskog velikog SUV-a, a ne na obični automobil sa izgledom SUV-a. Tome je djelimično kumovao i automatski mjenjač te moćni dvolitarski CRDi. Zanimljivo je da je Hyundai naveo i to da su radili na smanjenju potrošnje detaljno podešavajući rad motora. Rezultat – potrošnja veća od 10 litara i to tokom “lagane” vožnje. Dakle, nije ovo baš ekonomičan automobil, ali nije ni običan, pa se više od 180 KS uz ovaj automatski mjenjač ponašaju kao u najboljem luksuznom sedanu.
⇑ Snažni dvolitarski turbodizelaš je savršen za ovakvu koncepciju. Nismo ga štedjeli, a on je i tokom nešto temperamentnije vožnje u gradu trošio manje od 11 litara. I čišći je nego prije.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Hyundai ix35 2.0 CRDi 4WD Platinum zaista jeste luskuzan automobil. Namijenjen je vozačima koji ne žele prepreke na putu, koji žele što jednostavniju, bržu i komforniju vožnju, a redizajnirani model to savršeno ispunjava. Još kao bonus donosi izvrstan izgled, prtljažnik značajno većih dimenzija u odnosu na konkurente, te odličan pogon na četiri točka koji radi tako tiho i diskretno da je teško i osjetiti prebacivanje snage na zadnje točkove. ix35 je automatizovan, luskuzan, ugodniji nego prije i definitivno daleko atraktivniji. Teško je uperiti prst u neki nedostatak, zato nećemo ni pokušavati.
Hyundai ix35 2.0 CRDi 4WD 6AT Platinum |
|||
Cijena do registracije: | 67.350 KM | ||
Cijena analognog benzinca: | 59.350 KM | ||
Cijena najjeftinijeg modela: | 32.950 KM (akcija) | ||
Troškovi registracije: | 803 KM | ||
Iznos kasko – osiguranja: | 3.502 KM | ||
Motor: | dizelski; 1.995 ccm | ||
Snaga: | 135 kW / 184 KS | ||
0-100 km/h / Max: | 10,1 s / 195 km/h | ||
Prosj. potrošnja: | 7,1 l/100 km (nom) | ||
Masa vozila: | 1.601 kg | ||
Prtljažnik: | 591 / 1.436 l | ||
Emisija CO2: | 159 gr/km | ||
Početak prodaje u BiH: | Decembar 2013. | ||
. | |||
Elastičnost motora na testiranom modelu: | |||
60-100 km/h: | |||
D (Drive): | 5,94 sekunde | ||
80-120 km/h: | |||
D (drive): | 7,85 sekundi |
Hyundai ix35 2.0 CRDi 4WD 6AT Platinum
Serijska oprema:
ABS, ESP, HAC, DBC, VSM, šest zračnih jastuka, prednja svjetla sa LE diodama, elektronski podesivi vanjski retrovizori sa grijačima, centralno zaključavanje, električni podizači stakala, putni kompjuter, prednja svjetla za maglu, čitač USB-a, multifunkcionalni volan obložen kožom, sjedišta obložena kožom, automatsko uključivanje svjetala, hromirane ručice na vratima, grijači prednje vjetrobranskog stakla u području brisača, elektronski preklopivi vanjski retrovizori, tempomat, automatski klima-uređaj, senzor za kišu, zatamnjena zadnja stakla, ukrasne bočne lajsne, volan podesiv po visini i po dubini, elektronski grijači sjedišta, senzori za parkiranje, aktivni nasloni za glavu, prednja i zadnja LED svjetla, komandna tabla Supervision, prednja xsenon svjetla, pametni ključ, navigacioni uređaj, grijani volan, panoramski krov sa elektronskim upravljanjem, senzor kontrole pritiska u gumama, krovni nosači, multimedijalni sistem sa mogućnošću povezivanja eksternog uređaja putem Bluetootha ili putem AUX izlaza…
Cijena modela sa serijskom opremom: 66.650 KM
Dodatna oprema:
Metalik boja.
Cijena dodatne opreme: 700 KM
dec 05, 2024 0
dec 05, 2024 0
nov 25, 2024 0
nov 22, 2024 0
jan 08, 2024 0
jun 25, 2019 0
nov 15, 2014 0
okt 15, 2014 0