Osvježeno 7 Februara, 2025 9:00 AM
jan 06, 2025 Almir Grebović Mazda, Test 0
U vrijeme kada nas proizvođači automobila zatrpavaju informacijama o električnim modelima i u vrijeme kada na spomen dizela očekujete da će vam neka inkvizicijska organizacija ljutito pokucati na vrata, pravo je čudo saznati da i dalje postoje oni koji pod svaku cijenu žele zadržati barem malo onog starog dobrog dubokog zvuka, vibracija, osjećaja moćnog obrtnog momenta i saznanja da na benzinsku pumpu i ne morate baš tako često. Neprevaziđeni dizel, naravno, bez obzira na to što su ga posljednjih godinu, dvije ili tri, gotovo potpuno protjerali s automobilske scene.
Mazda je jedan od rijetkih proizvođača koja i dalje ulaže u razvoj mehanike Dizelovog principa i koja je prije samo dvije-tri godine predstavila vlastito dizelsko čedo impresivne zapremine i neobičnog broja cilindara. Zagovornici potpunih ekoloških principa prevoza već su se visoko propeli na (zadnje) noge prije nego što im je saopšteno da to nije baš svakodnevni dizel, da ga hrane nešto siromašnijom smjesom, da ima nešto duži hod klipova i da će se iza njegovog zamajca uvijek kriti po jedan mali električni motor koji će emisiju CO2 pokušati umanjiti za barem pedesetak grama po svako pređenom kilometru.
Prvo su ga ugradili u luksuzni SUV srednje veličine, CX-60, a onda je malo potom predstavljen i veliki luksuzni SUV CX-80. I zaista je veliki, u što smo se, konačno, i uvjerili.
Mazda CX-80 je veliki SUV. Najveći je njihov model u Evropi i gotovo najveći u njihovoj globalnoj ponudi.
Nakon predstavljanja modela CX-60, zlobnici su po ćoškovima počeli pričati da se Mazda zaglavila u nekom ranijem vremenu. Pričali su da ne prihvataju downsizig i da i dalje gaje posebne osjećaje prema atmosferskim benzincima većih radnih zapremina. Pričali su da i dalje u malim automobilima “drže” velike atmosferske benzince. Pričali su da više vole mehaničke prekidače nego displeje osjetljive na dodir i pričali su da više vole ravne neaerodinamične linije, od fluidnih.
U nekom trenutku se zaista može učiniti da se Mazda zaglavila u nekom ranijem vremenu. No, ipak ne! Za Mazdu vrijeme nije stalo, nego se radi o tome da uprava i dalje pokušava razmišljati vlastitom glavom i vozačima nuditi ono što zapravo oni žele, a ne ono u što ih tamo neko (Ursula von der Leyen) uvjerava šta oni trebaju željeti. Dakle, njihov posljednji predstavljeni model je ogroman, težak, prostran i s ogromnim šesterocilindarskim dizelskim motorom izvanrednog tradicionalnog kamionskog zvuka. Ako ste pravi ljubitelj automobila ili pravi purista, šta biste drugo mogli poželjeti u 2025. godini.
Dakle, Mazda CX-80 – ogroman automobil, težak automobil, prostran automobil i ima ogroman šesterocilindarski dizelski motor izvanrednog tradicionalnog kamionskog (dizelskog) zvuka. Predstavljen je prije nešto manje od godinu dana i praktično se radi o dužoj varijaciji Mazde CX-60. U odnosu na nju ima još dva sjedišta, ima još 24,5 cm, isto toliko ima više između osovina, ima još 350 kg i ima još 54 KS (ako je dizel).
Niko ga neće zamijeniti za bilo koji drugi automobil, jer je stilski autentičan i s vrlo malim dizajnerskim odmakom od Mazdinih automobila sličnog karaktera, pa i onih puno nižih, no razlike u odnosu na CX-60 gotovo da i nema!? Mazda CX-80, kao i svi drugi Mazdini modeli, ima gotovo ravno “odsječen” prednji dio s elementima koji apsolutno otkrivaju porijeklo, ali ćete teško naći nekoga ko bi mogao bilo čemu zamjeriti. I kod njih vlada poznata krilatica “ili je volite, ili ne – treće ne postoji”. CX-80 tek sa strane otkriva pravi karakter, jer je nemoguće neprimijetiti ogroman međuosovinski razmak. Čak 312 cm garant su da će iznutra biti prostora kao u priči. Da li je baš do kraja tako? Pa i nije baš kako obećava, ali isključivo zbog velikog prednjeg poklopca ispod kojeg su nekako uzduž morali smjestiti blok sa 6 velikih dizelskih cilindara, mjenjač, električni motor… Zato je drugi par vrata vidno duži i zato se stražnji kraj (uobičajenog Mazdinog stila) čini već nešto monumentalnijim.
Mazda CX-80 je ekstravagantni i prestižni SUV, mada dovoljno diskretan za sve one koji imaju dovoljno novaca, ali ne žele da ih okolina poistovijeti s kupcima najluksuznijih (i najopasnijih) SUV-ova evropskih premijum brendova. U njenoj klasi postoji veliki broj sličnih primjeraka evropskog backgrounda, koji će definitivno više skrenuti pažnu javnosti, no ne nužno i boljih. No, jedno je sigurno, takvi rivali su listom skuplji.
Mazda CX-80 je povišeni dvovolumen, nešto neobičnijih proporcija upravo zbog nešto dužeg prednjeg poklopca, ali i zbog prilično ravno stilizovane prednje maske. Izvajanih je linija, ali bez pretjeranih detalja na karoseriji što je čini vrlo diskretnom i vrlo ozbiljnom pojavom na cesti, pa je malo teže spojti jednostavni stil s vana i ekstravagane detalje u unutrašnjosti. Možda o svemu najbolje svjedoči bijela unutrašnjost, mada kupci mogu izabrati i druge kombinacije pa i onu gotovo potpuno crnu.
Upravo zbog dominantnih svijetlih tonova osjećaj iznutra je kraljevski. Takvim utiskom odiše ama baš svaki detalj – ako nije presvučen bijelom kožom, onda je napravljen od umetaka svijetlog prirodnog drveta. Ako nije ništa od toga, onda se radi o hromiranim diskretnim elementima vrhunskog dizajna. Jasno je da je Mazda ovdje odigrala na kartu šarma detalja kako kupci malo debljeg imovinskog kartona ne bi imali pitanje viška, a pogotovo ako zauzmu bilo koju poziciju na sjedištima i iza sebe zatvore vrata.
Osjećaj velikog prostora daće i poprilična udaljenost između vozača i suvozača i mogućnost da na centralni naslon oboje stave svoju ruku.
Vozača će dočekati vrhunski kokpit, mada ne tako futuristički čemu teži sve više proizvođača sličnih automobila. Vrhunski trokraki volan, s mnoštvom upravljačkih tastera pomjerljiv je po visini i po dubini, i to pomoću električnih motora, a iza obruča su “lopatice” kojima je moguće mijenjati stepene prenosa.
Virtuelnost započinje velikom digitalnom tablom s instrumentima dijagonale 12,3 inča i vrlo informativnim head-up displejem. Samo su dvije grafičke postavke “instrumenata”, ali dovoljno dobro vidljive. Tražili smo jedino malo više podataka od dnevnoj vožnji, ali nam je bila ponuđena uglavnom potrošnja i jedan prikaz broja pređenih kilometara.
Neobičan je bio i izbor centralnog displeja. Neobično malen neobično položen i na prvi pogled nije bio osjetljiv na dodir. Japanci su ga pojednostavili do kraja i naizgled se vratili korak nazad u prošlost. Zapravo se radi o pojednostavljenju vožnje. Ovaj displej će puno manje odvraćati vozačevu pažnju od onih uobičajenih na kakve nailazimo kod većine automobila današnjice. Nizak je pa ni u jednoj varijanti neće zaklanjati ni centimetar pogleda kroz vjetrobran, a njime se upravlja zgodnim rotacionim kontrolerom između prednjih sjedišta. Jednostavnije je nego što mislite. Dakle, nema protezanja i ostavljanja masnih mrlja po njemu. Međutim, ukoliko spojite pametni telefon preko jedne od standardnim ponuđenih aplikacija, displej odjednom postaje osjetljiv na dodir i to samo ukoliko ste parkirani. Dakle, prvo sigurnost u vožnji pa onda sve ostalo.
Pozitivno iznenađuje i cijeli panel pravih, fizičkih tastera za kontrolu klima-uređaja i svih drugih termičkih pomagala. Uz kontrolni displej, tu je čak 21 taster preko kojih kontrolišete svu klimatizaciju, grijete ili hladite sjedišta, grijete ili hladite vjetrobranska stakla, grijete obruč upravljača…
CX-80 pruža povišenu poziciju za vožnju zbog koje mnogi vozači biraju ovakve automobile, ali ne baš do kraja povišenu. Upravo zbog toga kupci mogu izabrati vrhunski sistem videonadzora koji besprijekorno pokriva puni krug oko automobila i projicira ga na centralnom displeju. Jasno je da je od velike pomoći, jer je CX-80 dug gotovo pet metara.
Vrhunskim sjedištima podesivim u svim pravcima teško da je naći neku zamjerku, pa su i ona dio priče koju bismo nazvali premijumom. Tako je i u drugom redu, gdje smo našli samo dva potpuno odvojena sjedišta. Za ovu opciju potrebno je doplatiti 1.700 KM. Između njih se ne može proći, jer je na tom mjestu ugodni naslon za ruke, jedno skriveno spremište, jedna skrivena ladica skroz do poda i dva držača za limenke. Dodatni komfor čini vlastita klimatska zona preko kojom upravljaju putnici iz drugog reda pomoću displeja i čitavog niza pravih mehaničkih tastera. Tako oni iz drugog reda mogu podešavati vlastitu mikroklimu, ventilirati sjedišta ili grijati sjedišta. Tačka na i je mogućnost pomijeranja ovih sjedišta po dužini i to za 30 cm. Tako prostora za koljena nikako neće nedostajati, a za najkrupnije CX-80 nudi čak 50 cm u ovoj zoni. Dakle, VIP i bez dodatnih pitanja!
Za razliku od CX-60, CX-80 je s razlogom duži, jer ima i dva sjedišta u trećem redu. Naravno da udobnost na njima nije onakva kakvu imaju putnici ispred, ali nisu zanemareni. Tu je nekoliko ventilacionih otvora i USB izvor napajanja, a ukoliko je sjedišta u drugom redu pomaknu samo za desetak cm, prostora će biti sasvim dovoljno.
Ako vam se dobar prijatelj treba preseliti, uvijek možete računati i na to da u prtljažnik možete smjestiti dvokrilni ormar dužine dva metra (i to najmanje dva metra, jer prednja sjedišta mogu još prema naprijed). Ukoliko vam prtljažnik treba za nešto kraće stvari, možete uspraviti naslone srednjeg reda sjedišta i sigurno računati na minimalnu dužinu od 115 cm i na 687 litara. Međutim, ukoliko se u unutrašnjost želi smjestiti šest putnika, u prtljažnik će moći stati samo ono osnovno i do zapremine od 258 litara. Od pomoći će naravno biti i donji, skriveni prtljažnik u koji može stati zavidna količina svakodnevnih stvari.
Možda svih šest putnika neće uživati u posebnom zvuku iz 6 rednih dizelskih cilindara, ali bi pravim ljubiteljima, ovaj zvuk mogao vratiti nadu u razumne odluke raznih svjetskih inkvizitorskih komisija. Dizelski 3,3-litarski motor je apsolutna novost i možda je u trenutku pojavljivanja (2022. godine) bio najveća senzacija. Ništa ne bi bilo čudno da se pojavio 10 ili 20 godina ranije, ali u eri downsizinga i strahovite dizelske fobije, Mazda je pokazala da ima dovoljno hrabrosti.
Motor ima 6 cilindara u redu i 4 ventila po cilindru i snagu koja za ovu zapreminu nije nikakav spektakl. Jasno je da su uradili sve da dizelski motor što više približe sve strožim ekološkim propisima. Sudeći po snazi, motor je iz vremena od prije možda 20 godina. Sudeći po efikasnosti, motor je iz vremena koje će doći možda tek za nekoliko godina, ali sudeći po ekološkoj prihvatljivosti, motor je u klasi svih onih koji i dan-danas u ponudi imaju dizelske motore.
Mazdin dizelaš je potpomognut i jedniim malim električnim motorom što ga svrstava u red takozvanih blagih hibrida. Malo je proizvođača na svijetu koji se danas mogu pohvaliti ovakvim kombinacijom i sasvim je sigurno da je ona tu samo iz razloga ekološke prihvatljivosti. Jasno je onda da je ušteda u gorivu poprilična, ali utječe na cijenu.
Zašto dizel? Zato jer je s ekonomske strane to i dalje bolja opcija od bilo kakve benzinske varijante, pa taman ona bila i PHEV. I najbolji benzinac današnjice nije u stanju trošiti malo kao najgori dizel današnjice. Pored toga, malo je benzinaca koji s identičnom snagom mogu ići kao moderni dizeli. Konačno, bilo koji dizel bolja je opcija za SUV dugačak pet metara.
Zašto ovoliki dizel? Zato jer je puno lakše imati optimalni radni režim u širem dijapazonu obrtaja od bilo kojeg manjeg dizelskog motora ma koliko on imao turbopunjača oko sebe i zato jer mu je puno lakše trpjeti velika opterećenja.
Sve nam je ovo potvrdio obrtomjer koji je jasno govorio o čemu se zapravo radi. Uz vrlo precizan 8-stepeni automatski mjenjač, broj obrtaja radilice motora uvijek je bio tamo gdje je motor energetski najefikasniji. Vozeći ravnom cestom brzinom od 80 km/h, kazaljka je bila zaustavljena na 1.250 obr/min. Vozeći 100 km/h kazaljka je bila na 1.500 obr/min, a vozeći 120 km/h kazaljka se popela na 1.750 obr/min. Dakle, radilica nikad nije morala ići na više od 2.000 obr/min. Zboga toga je ovaj veliki (ogromni) SUV moguće voziti otvorenom cestom i trošiti manje od 5 litara dizela na 100 km/h. Da se ne zavaravamo u ovakvom režimu električni motor je beskoristan pa je ova potrošnja goriva “stvarna”. Ono gdje Mazda CX-80 nije svoja na svom, to je teški gradski režim vožnje “stani-kreni”. Iako vrlo inteligentan sistem Start&Stop (kod Mazde i-Stop) na vrijeme gasi motor, puni bateriju i reguliše pomoć električnim motorom, potrošnja goriva ne može biti manja od 10 litara.
Ono što je u vožnji fascinantno, to su vrlo eksplozivna međuubrzanja. Ova Mazda će za tren oka stići od 60 do 100 km/h, dakle onda kad postoji potreba obilaženja sporijih. Izmjerili smo da će se sve desiti za nešto više od 5 sekundi, što je vrijeme koje smo imali kod vrlo brzih i sportskih kupea. Još fascinantnije je međuubrzanje kod brzina od 80 do 120 km/h – tek nešto veće od 6 sekundi!
Shvatite li ovaj automobil kao prilično udobnu i ekstravagantnu putnu krstaricu, ekonomski će postojati opravdanje u eksploataciji, međutim, potjerate li ovaj auto puno bržim tempom od 130 km/h, morate biti spremni na velike finansijske izdatke za gorivo. Ogromna masa (2,2 tone), velika čeona projekcija, dužina od gotovo pet metara i točkovi prečnika 20 inča, uzeće svoj danak prema prirodnim zakonima fizike. Možda i nema potrebe za prebrzom vožnjom, ali lijepo je znati da ovaj auto može ubrzavati sve do skoro 220 km/h.
Novi 3,3-litarski dizelaš je u stanju osloboditi 254 KS na 3.750 obr/min, mada je važnije da je u stanju već na 1.500 obr/min osloboditi 550 Nm koji u punom svjetlu traju sve do 2.500 obr/min. Kada je u pitanju pomoć pri kretanju ili pri ubrzanju, od velike važnosti je i električni motor koji može dati 153 Nm, što je najvažnije za umjereniju potrošnju, u gradskim uslovima vožnje. Električni motor-generator smješten je između zamajca i kvačila i ponaša se kao svaki drugi motor u snažnijem hibridnom automobili. Spojen je direktno, dakle, nema remenski prenos kao što je to uobičajeno kod slabijih MHEV sistema. Napaja se iz manje li-ion baterije kapaciteta 330 Wh. Nije velika, ali je prilično teška – čak 15 kg. Puni se tokom kočenja ili tokom kretanja inercijom, ali i samim radom motora ukoliko je potpuno ispražnjena.
Mazda CX-80 je luksuzni SUV i nije baš predviđen za neku posebnu off-road vožnju. To uostalom potvrđuje i klirens od samo 16,5 cm, gume niskog profila, ogromno međuosovinsko rastojanje i samo jedan posebni elektronski “setup” koji će malo bolje nadzirati obrtaje svakog točka ponaosob ukoliko se odlučite voziti po blatnjavoj ili po zaleđenoj podlozi. Inače ima permanentni pogon na svim točkovima, ali sistem će uvijek malo više slati prema stražnjem diferencijalu.
Jasno je da je CX-80 namijenjen vožnji po širokim i udobnim putevima gdje će pokazati zavidnu udobnost. Buka do nekih razumnih brzina uglavnom će dolaziti zbog strujanja vjetra, mada dio i zbog velikih 20-inčnih točkova. S jedne strane daju dobar osjećaj na volanu, ali s druge strane, vrlo vjerno prenose svaku neravninu s asfalta, što je Mazda mogla riješiti nešto drugačijom postavkom ovjesa ili kupcima ponuditi drugačiji izbor točkova, barem s gumama nešto višeg profila.
Zanimljivo je to što u rezervoar ovog SUV-a stanu 74 litra dizela. Sjajno! Jednostavno je izračunati da bez ikakvih problema s ovim autom možete preći puno više od hiljadu kilometara između dva sipanja i uživati u čarima opreme, dugotrajne vožnje pa i zvuka kojeg će vrlo brzo živjeti samo u sjećanju starijih vozača.
Oni kojima je namijenjen ovakav automobil obične ne ulaze ni previše u detalje opreme ni previše u cijenu. Takvim kupcima je jasno da slični modeli moraju imati sve, pa je definitivna preporuka da izbor opreme bude baš ovakav – Takumi Plus. Dakle, sve što može imati.
Cijene svih automobila Mazda pogledajte klikom ovdje.
Mazda CX-80 3.3 e-Skyactiv D 254 MHEV AWD i-Active A8 Takumi Plus | |||
Cijena do reg.: | 140.880 KM | ||
Cijena najjeft. modela (Mazda CX-80 2.5 e-Skyactiv 327 PHEV AWD i-Active A8 Exclusive-Line): | 114.180 KM | ||
Troškovi registr.: | 1.098 KM | ||
Iznos kasko – osig.: | 7.326 KM | ||
Ser. interval: | 1 godina / 20.000 km | ||
Cijena osn. servisa: | 525 KM (20.000 km), 700 KM (40.000 km), 960 KM (60.000 km), 700 KM (80.000 KM), 525 KM (100.000 km) | ||
Motor: | mild hybrid, dizelski, 3.283 ccm, 6 cilindra u liniji, 24 ventila, turbo, Start&Stop, AWD, kapacitet baterije 0,33 kWh | ||
Snaga: | sistem 187 kW (254 KS) pri 3.750 obr/min; električni motor 13 kW (17 KS) | ||
Obr. moment: | sistem 550 Nm pri 1.500 – 2.400 obr/min; električni motor 153 Nm | ||
Mjenjač: | i-Active, automatski, 8 brzina | ||
0-100/km / Max: | 8,4 s / 219 km/h | ||
Prosj. potr.: | 5,8 l/100 km (WLTP) | ||
Emisija CO2: | 151 g/km (WLTP) | ||
Emis. standard: | Euro 6e | ||
Zapr. rezerv.: | 74 l | ||
Dimenzije (D/Š/V): | 4.990 / 1.890 / 1.713 mm | ||
Međuos. rast.: | 3.120 mm | ||
Min. rast. od tla: | 165 mm | ||
Krug okretanja: | 12,4 m | ||
Masa vozila: | 2.195 – 2.211 kg | ||
Zapr. prtljaž.: | 258 / 687 / 1.221 / 1.971 l | ||
Garancija: | 6 godina ili 150.000 km | ||
Početak prodaje u BiH: | Decembar 2024. | ||
. | |||
Elastičnost motora na testiranom modelu: |
|||
60-100 km/h: | |||
D: | 5,40 s | ||
80-120 km/h | |||
D: | 6,20 s |
Mazda CX-80 3.3 e-Skyactiv D 254 MHEV AWD i-Active A8 Takumi Plus
Serijska oprema (Takumi Plus):
Centralna konzola u 2. redu sjedišta (s držačima za čaše); konfiguracija sa 6 sjedišta; automatski klima-uređaj; automatsko zaključavanje; funkcija “Auto Hold”; indikator stepena prenosa automatskog mjenjača; centralni naslon za ruku straga; senzor vlage u kabini; odabir modusa vožnje; električna parkirna kočnica; samozatamnjujući unutrašnji retrovizor (bez okvira); prednja konzola; osvjetljenje pretinca ispred suvozača; instrument-tabla sa svjetlećom ručicom mjenjača; LED osvjetljenje unutrašnjosti sprijeda (sa svjetlima za čitanje); LED osvjetljenje unutrašnjosti straga; obloga za koljena na centralnoj konzoli; LED osvjetljenje prtljažnika; lampica upozorenja za nizak nivo goriva; mjerač vanjske temperature s upozorenjem na poledicu; konzola iznad glave (pretinac za sunčane naočale); DPS – sistem za automatsku presonalizaciju postavki vozača s pomoći pri ulasku i izlasku; prekidač za zaključavanje vrata (na strani vozača); el. utičnica (12 V); el. podizači stakala s jednim dodirom (sprijeda i straga); taster za pokretanje motora; audio i Bluetooth komande na upravljaču; zaštita od sunca za vozača s kozmetičkim ogledalom i držačem za kartice; zaštita od sunca za suvozača s kozmetičkim ogledalom; el. podešavanje upravljača; putni kompjuter; prilagodljiva segmentna LED prednja svjetla (ALH) s uređajem za pranje, LED dnevna svjetla, karakteristična LED stražnja svjetla; memorija položaja vanjskih retrovizora; “Pametni” ključ; kućišta vanjskih retrovizora u boji karoserije; svjetlosno upozorenje kod kočenja u nuždi; pokazivači smjera u vanjskim retrovizorima; prednji parkirni senzori; pomoć pri kretanju na uzbrdici; dvotonska sirena, LED gornje kočno svjetlo; el. podesivi, preklopivi i grijani vanjski retrovizori (samozatamnjujući na strani vozača); parkirni senzori (sprijeda i straga); el. otvaranje poklopca prtljažnika (bez korištenja ruku); stražnje svjetlo za maglu; stražnji parkirni senzori; zatamnjena stražnja stakla; stražnji brisač; uzdužni krovni nosači; krovni spojler u boji vozila sa crnim nastavcima; el. podesivi stakleni krovni otvor (sa sjenilom); spremnik tekućine za pranje stakala (većeg kapaciteta); odleđivač vjetrobranskog stakla; podesivi prednji brisači sa senzorom za kišu; protuprovalni alarm sa senzorima pokreta i sirenom; upozorenje na udaljenost i brzinu (DAS) – vizuelno i kočenje; sistem nadzora mrtvih uglova (BSM) s upozorenjem na bočni stražnji saobraćaj (RCTA); sistem kontrole dinamičke stabilnosti (DSC); inteligentni limitator brzine (ISA); zračne zavjese; tempomat; prikaz okoline vozila 360° s pogledom “kroz vozilo”, prevencija mrtvog ugla i upozorenje na bočni prednji saobraćaj (FCTA) i stražnji (FCTB); nadzor pritiska u gumama; bočni zračni jastuci za vozača i suvozača; prepoznavanje saobraćajnih znakova (TSR); prednji bočni radari; prilagodljivi radarski tempomat (i-ACC); pomoć u saobraćajnim gužvama (TJA); sistem nadzora vozača; upozorenje vozača na umor (DAA); e-Call; set za popravak gume; zatezači sigurnosnih pojasa; stražnji bočni radar; prilagodljivi radarski tempomat (MRCC) – puni raspon brzine; zračni jastuk za koljena vozača; sistem za isključivanje goriva u slučaju sudara; imobilizator; prekidač za isključivanje suvozačevog zračnog jastuka; povezivost, informacije i zabava; 12,3″ centralni ekran u boji; Alexa; Bose audiosistem (AM/FM/DAB+) s 12 zvučnika i USB-C; Bluetooth povezivost; Mazdin navigacioni sistem; projekcijski Head-up ekran; bežični Apple Carplay i Android Auto; bežični punjač za telefon…
Cijena modela sa serijskom opremom Takumi Plus: 128.880 KM
Dodatna oprema:
– Artisan crvena boja (2.100 KM)
– Panoramski krovni otvor (2.600 KM)
– Paket “Praktičnost i ozvučenje” (5.600 KM)
– Pojedinačna bijela kožna sjedišta “Takumi” (grijana i ventilirana u 1. i u 2. redu) (1.700 KM)
Cijena dodatne opreme: 12.000 KM
feb 06, 2025 0
feb 06, 2025 0
feb 05, 2025 0
feb 05, 2025 0
jan 08, 2024 0
apr 10, 2023 0
nov 15, 2014 0
okt 15, 2014 0