Osvježeno 13 Januara, 2025 8:30 AM
sep 16, 2013 Adnan Huseinagić Opel, Test 0
Šarmantan, zanimljiv i okretan, tri su riječi koje su bitne muškarcima, a riječ obavezan – ženama.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Suvereno vladajući mislima žena, Adam je još od samog predstavljanja trebao postati bitniji ukras djevojkama nego li Fiat 500 ili bilo kakva verzija Peugeota 208, uključujući i onu konceptnu XY. Dobili smo ga priliku testirati, a iako nije na njemu bila upadna narandžasta boja, ukupni utisak na prvi pogled bio je itekako pozitivan. Plava boja i nije onako ekstremna kao narandžasta kojom su ga oplemenili na brojnim zvaničnim slikama, ali ovako uživo, “smireniji” Adam sa krovom, felgama (ogromnim) i retrovizorima obojenim u boju slonove kosti nije dopuštao ni jednom ženskom pogledu da ga zaobiđe.
Inače, Adam je dobio ime po osnivaču Opela, Opelu Adamu, a ako pogledamo malo u prošlost, imena svojih osnivača uvijek su nosili najbolji automobili. Stoga je neobično što se ime Adam našlo na baš ovako malom automobilu. No, ovo bi mogao biti i pun pogodak. Za ovaj automobil niko nije pitao kako se zove. Svi su već dobro upoznati sa imenom, a niko nije imao ni trunku sumnje u to šta predstavlja ovaj Adam. Dok su djevojke govorile: “želim ovaj auto”, muškarci su ga opisivali riječima dobar, lijep ili atraktivan. I zaista jeste ovo dobar automobil. Bez obzira na to što su njegove dimenzije tačno tamo gdje su i dimenzije Forda Ka, Fiata 500 i sličnih automobila, Opel Adam nosi specifičan šarm ispunjen uzbudljivim rješenjima kojima uspješno izaziva sreću i osmjeh kod svakoga ko ga vidi.
⇑ Četiri odrasle osobe mogu se smjestiti u Adama. Onima na stražnjim sjedištima neće biti previše udobno, pa se čini da je ovaj automobil namijenjen za dvoje.
Opel je definitivno ispunio osnovni zadatak izazivanja posebnog osjećaja sreće kod svih posmatrača, a uz to nije zaboravio ni dobro počastiti vozača i putnika (namjerno smo rekli putnika, jer zadnja dva sjedišta su dovoljno komforna samo za kraće relacije). Testni primjerak bio je opremljen svim igračkama kakve bismo mogli i zamisliti. Volan je multifunkcionalan, na centru konzole je veliki ekran osjetljiv na dodir, a cijela unutrašnjost obojena u bijelu boju (svaka druga bila bi neozbiljna za ovaj automobil).
⇑ Bez potpune opreme, Adam bi izgubio dobar dio šarma. Bolje je žrtvovati nekoliko KS, a novac usmjeriti na ukrase kao što je koža na sjedištima i vratima, centralni displej na konzoli i “zvjezdano nebo” iznad glava.
Jedino što jasno govori da je ovo ipak ostao mali auto su tvrde plasične površine na vratima. Istina je da je sve bogato obloženo kožom, ali sa mekim površinama na vratima, xenonima i još nekim “skupim” sitnicama, Adam bi zasigurno nadmašio klasu. No, daleko od toga da nije bilo “skupih” sitnica u Adamu. Cijena od 28.346 KM svakako govori tome u prilog, a vozač za ovaj novac dobija najbolje opremljeni mali automobil, koji čak nema ni obična ambijentalna svjetla u kabini. Naime, na plafonu se nalaze male LE diode koje praktično simuliraju zvijezde, a vozač može pritiskom na taster mijenjati intenzitet sjaja “zvijezda”. Također, moguće je mijenjati i boju drugih ambijentalnih svjetala (postoji ukupno osam različitih kombinacija). Dakle, sve je prilagođeno razigranom i uzbudljivom mladalačkom srcu, pa tako i vozne osobine.
Sa 1,4-litarskim motorom koji razvija malo manje od 90 KS i sa 17-inčnim točkovima sa gumama dimenzija 215/45 R17, Adam je ukrotio gradske ulice kao da se radi o nekom sportskom automobilu. Okretnost i preciznost volana su svakako iznad klase kojoj zapravo pripada, a prianjanje za cestu može se porediti i sa nekim sportskim automobilima. Za to su svakako zaslužne široke gume, mala težina i zadovoljavajuće snažan motor. Ovo označava i to da Adam i nije baš udoban kada se prelazi preko neravnina na gradskom asfaltu, ali to nije ni bitno, jer se cijelo iskustvo vožnje nekako poboljšava upravo zahvaljujući tom blagom podrhtavanju cijele karoserije prilikom prelaska preko neravnina. Slično je i u nekim tvrdim sportistima.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Moramo priznati da Adam nije jeftin automobil, posebno sa ovakvom opremom, ali nije ni namijenjen preširokoj masi vozača. To znači da se kupovinom Adama bez ovako potpune opreme ne dobija ni približno uzbudljiv i zanimljiv automobil. Čak se izgubi i dobar dio šarma i zanimljivosti bez dodatnih ukrasa, iako već osnovna verzija košta tek nešto manje od 20.000 KM (što je više od nekih modernih osnovnih automobila iz gradske klase).
Opel Adam Jam 1.4 Start&Stop |
|||
Cijena do registracije: | 28.346 KM | ||
Troškovi registracije: | 535 KM | ||
Iznos kasko – osiguranja: | 1.474 KM | ||
Motor: | benzinski; 1.398 ccm | ||
Snaga: | 64 kW / 87 KS | ||
0-100 km/h / Max: | 12,5 s / 176 km/h | ||
Prosj. potrošnja: | 5,1 l/100 km (nom) | ||
Masa vozila: | 1.045 kg | ||
Prtljažnik: | 170 / 665 l | ||
Emisija CO2: | 120 gr/km | ||
Početak prodaje u BiH: | April 2013. |
Opel Adam Jam 1.4 Start&Stop
Serijska oprema:
ABS, ESP, šest zračnih jastuka, električni podizači stakala, manuelni klima-uređaj, elektronsko podešavanje retrovizora, centralno daljinsko zaključavanje, radio/CD/mp3 plejer, multifunkcionalni volan obložen kožom, putni kompjuter, tempomat, volan podesiv po visini i po dubini, preklopivi ključ u boji vozila, sistem Stop/Start…
Cijena modela sa serijskom opremom: 22.096 KM
Dodatna oprema:
Metalik boja, krov u bijeloj boji, 17-inčne alu-felge, zvijezdano osvjetljenje “krova” LE diodama i ambientalno osvjetljenje unutrašnjosti, IntelliLink infotainment sistem (7″ displej osjetljiv na dodir), dva USB čitača, navigacioni uređaj, paket LED svjetala, hromirane ručice na vratima, unutrašnji kožni paket, automatski klima-uređaj, presvlake Atlantis, ukrasi na centralnoj konzoli i na vratima, senzor za kišu, automatska dnevna svjetla, bijeli unutrašnji retrovizor.
Cijena dodatne opreme: 6.251 KM
jan 09, 2025 0
jan 06, 2025 0
dec 29, 2024 0
dec 22, 2024 0
okt 08, 2024 0
jan 08, 2024 0
apr 10, 2023 0
jun 25, 2019 0