Osvježeno 19 Aprila, 2025 5:01 PM
mar 07, 2025 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
– Električni SUV je malo veći od modela BYD Atto 3 i nudi se s tri različita paketa baterija.
– Početni i srednji modeli imaju motor s 204 KS, dok vodeći model isporučuje 224 KS.
– Toyota nudi dvije varijante opremljene naprednim sistemom pomoći vozaču koji pokreće Nvidia.
Novi Toyotin električni kompaktni SUV – bZ3X, ostavio je ipak veliki utisak na kineskom tržištu, jer je za samo sat vremena od predstavljanja ostvario više od 10.000 narudžbi, zbog čega je sistem za narudžbe srušen. Ovaj izvanredan uspjeh ističe Kinu kao globalnog lidera u oblasti pristupačnih električnih vozila. Iako su većina povoljnih električnih modela dosad dolazila od domaćih kineskih brendova, Toyotin ulazak u ovaj konkurentni segment privukao je pažnju mnogih, naročito zbog dobrih karakteristika bZ3X-a po nevjerovatno niskoj cijeni.
Početna cijena za bZ3X je 14.000 eura, što ga čini jednim od najkonkurentnijih električnih SUV-ova na tržištu. Radi poređenja, GAC Toyota Highlander, veći model Toyote, košta oko 36.200 eura, dok Camry počinje od oko 21.800 eura. Ova cijena čini bZ3X vrlo atraktivnim izborom za kupce koji žele pristupačan električni autombil s dobrim karakteristikama.
Za ovu cijenu, kupci će dobiti osnovnu verziju bZ3X-a, s oznakom 430 Air, koja dolazi s LFP baterijom kapaciteta 50,03 kWh. Toyota tvrdi da ovaj model s napunjenom baterijom može preći do 430 km prema kineskom CTLC ciklusu, iako je realna autonomija oko 400 km. Za one koji žele nešto više opreme, dostupna je i malo nadograđena verzija 430 Air+ po cijeni od 15.200 eura.
Model bZ3X dostupan je i u nekoliko drugih varijanti, uključujući 520 Pro i 520 Pro+. Obje navedene varijante opremljene su većom baterijom kapaciteta 58,37 kWh i imaju autonomiju od 520 km. Svi modeli 430 i 520 opremljeni su po jednim električnim motorom snage 204 KS. Za kupce koji traže još veću autonomiju, tu je verzija 610 Max koja stiže s baterijom kapaciteta 67,92 kWh s kojom je moguće preći 610 km s jednim punjenjem. Ova varijanta opremljena je snažnijim motorom (224 KS), a početna cijena mu je oko 20.300 eura.
Osim navedenih varijanti, dostupne su i dvije verzije modela 520 Pro koje dolaze s naprednim sistemima asistencije vozaču, po cijenama od oko 19.000 eura i 20.300 eura. Ovi sistemi uključuju 11 kamera, 12 ultrazvučnih radara, 3-milimetarske radare i jedan LiDAR, svi pokretani Nvidia Drive AGX Orin X platformom.
Unutrašnjost bZ3X-a nudi modernu kabinu s infotainment ekranom od 14,6 inča, digitalnim instrumentima od 8,8 inča i audiosistemom Yamaha s 11 zvučnika, koji dolaze kao dio standardne opreme. Iako unutrašnjost nije najluksuznija u poređenju s drugim kineskim električnim automobilima, ipak pruža solidnu udobnost.
Toyota bZ3X je kompaktni SUV, dugačak 4.600 mm, širok 1.875 mm i visok 1.645 mm, s međuosovinskim razmak od 2.765 mm i ima masu od 1.835 kg. S ovim mjerama može se uporediti s popularnim Toyotinim SUV-om RAV4. Ove dimenzije omogućavaju dobar balans između unutrašnjeg prostora i upravljivosti.
S obzirom na pristupačnu cijenu, dobre performanse i dobre tehničke karakteristike, Toyota bZ3X brzo je postao veoma tražen model u Kini, a čini se da će izazvati reakciju domaćih brendova na ovom tržištu.
Cijene svih automobila Toyota pogledajte klikom ovdje.
apr 19, 2025 0
apr 18, 2025 0
apr 18, 2025 0
apr 18, 2025 0
apr 18, 2025 0
apr 16, 2025 0
apr 16, 2025 0
apr 15, 2025 0