Osvježeno 24 Aprila, 2025 8:38 AM
sep 08, 2021 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Toyota će do 2030. godine investirati 15 triliona jena (približno 14 milijardi američkih dolara) u razvoj baterija, uključujući i čvrste (sold-state) baterije, a očekuje da će već u drugoj polovini ove decenije prepoloviti cijene baterija.
Na internet brifingu, Toyotini rukovodioci su istakli da će ubrzati razvoj baterijskih sistema, uključujući i čvrste baterije, što je odgovor na kritike da ovaj proizvođač usporava razvoj električnih automobila.
Kako je istakao Masahiko Maeda, glavni tehnološki direktor Toyote, probne vožnje prototipa sa čvrstim (solid-state) baterijama započele su još protekle godine, pa vjeruje da će već do 2025. godine biti predstavljene prve, praktično upotrebljive takve baterije.
“Razmatramo upotrebu solid-state baterija, ne samo u električnim (BEV), nego i u hibridnim vozilima, ako razvijemo adekvatan balans izlazne snage i stabilnosti napajanja”, potvrdio je Masahiko Maeda.
Toyota također planira komercijalizaciju nove generacije li-Ion baterija, u drugoj polovini ove decenije, s kojima će smanjiti troškove proizvodnje, a poboljšati performanse.
Paralelno s tim, u Toyoti očekuju uspostavljanje novorazvijene strukture za Ni-MH (nikl-metal-hidrid) baterije starije generacije. Ova nova, takozvana “bipolarna” struktura baterijske ćelije, omogućuje udvostručenje “energetske gustoće”, što je predstavljeno u redizajniranom kompaktnom hibridnom modelu Toyota Aqua.
Dugi vijek trajanja, stabilnost i sigurnost su ključna mjerila novih Toyotinih baterija.
Nove baterije će se koristiti u nadolazećem modelu, nastalom na osnovu koncepta bZ4X, predstavljenog ove godine u Šangaju.
Ove baterije će zadržati do 90% svojih performansi i nakon 10 godna korištenja, tvrde iz Toyote, a korištenjem jeftinijih materijala, troškovi proizvodnje će se smanjiti i do 30%.
“Fokusirani smo na sigurnost, dugi vijek trajanja i visok kvalitet, da bismo proizveli dobre i jeftine baterije visokih performansi. Razvićemo baterije, s kojima će kupci biti oslobođeni svih briga”, dodao je Maeda.
Toyota planira prodati 8 miliona elektrificiranih vozila do 2030. godine, uključujući 2 miliona vozila sa baterijama (BEV) i gorivim ćelijama (FCEV). Ipak, Maeda je naglasio da se taj planirani omjer može promijeniti, u zavisnosti od tržišnih trendova.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Toyota želi, do 2030. godine osigurati baterijsko napajanje od 200 GWh (GigaWatt-sati), što je više u odnosu na raniji cilj, sa planiranom proizvodnjom baterija od 180 GWh.
Ponudu Toyotinih automobila sa cijenama u BiH možete pogledati ovdje.
apr 23, 2025 0
apr 23, 2025 0
apr 23, 2025 0
apr 23, 2025 0
apr 21, 2025 0
apr 18, 2025 0
apr 17, 2025 0
apr 16, 2025 0