Osvježeno 9 Decembra, 2024 7:00 AM
nov 22, 2023 Adnan Huseinagić Dostavni, e-ProAuto, Komercijalni 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Toyota je jedan od proizvođača automobila koji ima cilj da smanji emisiju CO2 i postigne “dekarbonizaciju”, a da pri tome ne ukine proizvodnju motora SUS.
Iz Toyote tvrde da je motor SUS, koji kao gorivo koristi vodik, najbolja opcija za SUV vozila, a da se nulta emisija CO2 može postići pomoću motora s unutrašnjim sagorijevanjem.
Zato japanski proizvođač automobila radi na prilagođavanju motora SUS za rad s vodikom.
Još 2021. godine, Toyota je predstavila Corollu s motorom SUS na vodik, a sad je modificirala lako komercijalno vozilo Hiace.
U pilot-projektu Hydrogen Hiace, koji je Toyota započela u Australiji, u kombi Hiace je ugrađen motor V6 s trubopunjenjem iz Land Cruisera serije 300, koji je modificiran tako da umjesto benzina koristi vodik. Taj motor razvija snagu od 120 kW, uz 354 Nm obrtnog momenta, koji se do stražnjih točkova prenosi preko 10-stepenog automatskog mjenjača.
Za početak, testni model Hydrogen Hiace, za sad ima maksimalni doseg od 200 km, što je zaista malo u odnosu na standardni model s dizelskim motorom, koji s punim rezerovarom može prevesti više od 800 km.
U trenutnoj razvojoj fazi u Hydrogen Hiace je ugrađen rezervoar zapremine 141 l vodika, što znači da je potrošnja oko 70 l/100 km.
Naime, u Toyoti vjeruju da bi motori SUS na vodik bili odlično rješenje za Land Cruiser, odnosno velika terenska i pick-up vozila.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Iako će se doseg s vodikom vremenom poboljšati, jedna od glavnih prednosti motora SUS na vodik je da se razarvoar može napuniti u roku od nekoliko minuta, što je mnogo brže od svih trenutno dostupnih baterija. (dm)
Cijene automobila Toyota pogledajte ovdje.
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 05, 2024 0
nov 22, 2024 0
nov 13, 2024 0
nov 05, 2024 0