Osvježeno 17 Januara, 2025 1:00 PM
maj 28, 2015 Adnan Huseinagić Novi automobili, Novosti 0
Toyota je objavila nove pojedinosti nakon redizajniranja Aurisa. Kao što smo vidjeli još krajem februara, postoje relativno velike stilske promjene, pa se ne radi samo o promjeni i nadopunjavanju pogonske grupe.
Kako je navedeno i ranije, Auris će i u buduće biti dostupan i kao hatchback i kao Touring Sport (karavan). Imaće i benzinske i dizelske motore, ali će biti i hibrid. Dodate su neke nove funkcije u infotainment sistem, a sigurnost je podignuta na stepenicu više.
Redizajn je otišao u pravcu na kakvom su i aktuelna Corolla i Aygo. Definitivno su prednja svjetla ta koja u potpunosti kod modernih Toyota definišu njihov vizuelni sklad. Isto je i nazad, ali nešto manje izraženo. Potpuno su izmijenjeni prednji i stražnji odbojnik, prednja maska i svjetla. Toyota je sve “kompletirala” i novim dizajnom aluminijumskih felgi dostupnih u dimenzijama 16 i 17 inča.
U unutrašnjosti više nema sjajnih detalja. Sve je u tamnijem tonu. Definitivno su izbačeni segmenti koji su asocirani na hrom i srebro. Većina segmenata na konzoli je izmijenjena. Sve je i dalje na postojećim pozicijama, ali su gotovo svi oblici redefinisani. Instrument-tabla sada izgleda dinamičnije, a između najvažnijih okruglih instrumenata sada je 4,2-inčni TFT displej sa više informacija. Također, glavni displej na konzoli sada je 7-inčni i osjetljiv je na dodir. Nakon vrlo studioznog istraživanja provedenog u Evropi, Toyota je u potpunosti zamijenila neke materijale u unutrašnjosti.
Neobično je to što se aktuelna generacija Aurisa najbolje prodaje kao hibrid i to u zapadnoj Evropi. To nije toliko ni čudno, budući da sva značajnija tržišta kupcima daju određene finansijske povlastice kod kupovine ekološki prihvatljivih automobila. Štaviše, Toyota u narednim godinama očekuje još veći rast prodaje Aurisa Hybrida. Do sada je prodato više od 200.000 ovih hibrida, pa je Auris Hybrid najprodavaniji hibridni automobil u Evropi.
Lansiranjem Aurisa Hybrida u 2010. godini, Toyota je postala prvi i jedini proizvođač koji nudi izbor od tri različita motora u C-segmentu. Toyota u ovom trenutku Aurisa Hybrida smatra najvažnijim Aurisom. Auris Hybrid vozi se opušteno i lako, i nudi posebno iskustvo vožnje.
Pogoni ga 1,8-litarski benzinac i jedan električni motor, pa je ukupna snaga ovog automobila 136 KS. U kombinovanom režimu vožnje potrošnja benzina je samo 3,5 litara na 100 pređenih kilometara i niža je u gradu nego na otvorenoj cesti. Emituje svega 79 grama CO2 po pređenom kilometru.
No, za tog hibrida je odavno već sve poznato. Nepoznato je do kraja bilo to da će redizajniranog Aurisa od sada pogoniti i 1,2-litarski turbobenzinski motor posebno razvijen za evropska tržišta. I to je u sveopštem trendu smanjivanja radnih zapremina i korištenja sve specifičnijih turbopunjača. U novom Aurisu biće i novi 1,6-litarski D-4D dizelski motor sa nekim novim tehnološkim poslasticama, koji deklarativno mijenja dosadašnji dvolitarski D-4D.
Novi 1,2-litarski benzinac razvija 116 KS i u stanju je Aurisa do 100 km/h potjerati za 10,1 sekundu. Ima 185 Nm obrtnog momenta dostupnog između 1.500 i 4.000 obr/min. Maksimalna brzina je 200 km/h, a uparuje se sa šesterostepenim ručnim mjenjačem. Vrlo čudno zvuči i podatak da je prosječna potrošnja sa ovim motorom samo 4,7 litara. Pored ručnog mjenjača biće dostupan i sa Multidrive S CVT mjenjačem, što mu dodatno smanjuje potrošnju za jedan decilitar. Pored ovog motora, u Aurisu ostaju i 1,33-litarski i 1,6-litarski atmosferski benzinci.Novi dizelski motor pridružuje se postojećem 1,4-litarskom od 90 KS. Novi motor raspolaže sa 112 KS i sa 270 Nm obrtnog momenta. Redizajniranog Aurisa će ubrzati do 100 km/h za 10,5 sekundi i dostići 190 km/h. Toyota sa njim navodi i potrošnju od 4,1 litar dizela na svaku pređenu stotinu. Toyota je tek danas objavila da je servisni interval produžila na 20.000 kilometara i time spustila troškove eksploatacije.
No, ni postojeći 1,4-litarski dizel nije ostao imun na poboljšanja. U njemu su smanjena trenja za 20 odsto, a efikasnost poboljšana u režimima niskog broja obrtaja. To je bio ključ za smanjenje emisije CO2 i dobivanje ekološkog certifikata Euro 6. Rekalibrisani sistem ubrizgavanja goriva doprinio je smanjenju emisiji NOx za čak 55 odsto. No, najvažnija je ušteda u potrošnji goriva od 3,4% zbog potpuno promijenjenog oblika čela klipa.
Na ovom motoru je također izmijenjen poklopac glave motora. Sada je od posebne vrste plastike (40% lakši), a unutrašnjim oblicima poboljšava podmazivanje ventila i bregastih osovina.
jan 17, 2025 0
jan 16, 2025 0
jan 15, 2025 0
jan 15, 2025 0
jan 17, 2025 0
jan 17, 2025 0
jan 17, 2025 0
jan 16, 2025 0