Osvježeno 10 Februara, 2025 2:19 PM
mar 26, 2015 Safet Šatara Endurance, Sport 0
Ovogodišnji World Endurance Championship biće jedan od najzanimljivijih do sada. Pored toga što se Audi priprema za napad na vrh, ove godine očekuje se puno i od Porschea. Nissan je sa svojim vozilom na prednji pogon svakako napravio malo iznenađenje, dok prošlogodišnji pobjednik – Toyota sa svojim TS040 Hybrid, ponovo cilja na sami vrh.
Upravo je Toyota i sada jedan od najvećih konkurenata. Novi automobil baziran je na prošlogodišnjem pobjedniku, ali uz značajna unpređenja pogonskog sistema, te povećanu maksimalnu snagu na više od 1.000 KS, TS040 Hybrid definitivno će biti teško uhvatiti na osam ovogodišnjih trka, od kojih prva počinje 12. aprila u Sebringu.
Generalni direktor za razvoj Toyotinog Motorsporta, Hisatake Murata, rekao je: “Naporno smo radili da bismo unaprijedili cijeli automobil, uključujući pogonski sistem, gdje smo i napravili najviše poboljšanja. Ovo znači da je maksimalna snaga povećana na više od 1.000 KS, te da su ostale performanse motora daleko unapređene. Ovakav razvoj znači da ćemo koristiti maksimalnu hibridnu energiju dosljednije u odnosu na prethodnu sezonu. Upravo zbog toga, očekujemo da vidimo poboljšanja u perfromansama automobila i hibridnog sistema na trkama i to na svakoj stazi. Naša unapređenja za 2015. godinu su još jedan korak ka kreiranju još boljih hibrida, a komponente i tehnike koje se koriste na TS040 Hybrid biće korištene i za unapređenje Toyotinih cestovnih vozila.”
U svakom slučaju, Toyota ove godine ima težak zadatak odbrane naslova, mada mislimo da će ovaj put ciljati i na dostizanje prvog mjesta na najpopularnijoj trci 24 sata Le Mansa.
feb 03, 2025 0
jan 30, 2025 0
jan 28, 2025 0
jan 27, 2025 0
feb 06, 2025 0
feb 05, 2025 0
jan 07, 2025 0
jan 07, 2025 0