Osvježeno 10 Februara, 2025 2:19 PM
aug 24, 2022 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Toyota je predstavila treću generaciju kompaktnog minivana Sienta, koji je debitovao u specifikacijama za domaće japansko tržište. Nešto kasnije će nova generacija (XP210) stići i na ostala glavna azijska tržišta, među kojima se izdvajaju Tajland, Indonezija, Malezija i Tajvan. Iako je malo poznata izvan Azije, Sienta još od 2003. postoji u Toyotinoj gami, da bi se 12 godina kasnije pojavila druga generacija. Tokom 2019. godine je Sienta samo u Japanu pronašla više od 110 hiljada kupaca.
MPV treće generacije je baziran na TNGA-B platformi, koju dijeli s Yarisom u standardnoj i Cross verziji. Nova Sienta je dugačka 4.260 mm, široka 1.695 mm, s međuosovinskim razmakom od 2.750 mm, što su mjere identične prethodniku. Jedino je visina porasla za 20 milimetara, na 1.695 mm, čemu treba dodati povećanje visine otvora poklopca prtljažnika za 15 mm, a prostora iznad glave vozača za 20 mm.
Optički je treća generacija dobila drugačiju glavnu optiku, s farovima međusobno povezanim crnom trakom, u čijem se središtu nalazi znak marke. Izmijenjen je i dizajn rešetke hladnjaka i usisnika zraka integrisanih u donji dio prednjeg branika. Profil novog minivana ukrašen je elementima neobojene plastike, a osnovna verzija dobila je 15-inčne alu-felge. Originalna su stražnja svjetla, koja idu od krova i povezana su širokom crnom trakom po cijeloj širini petih vrata.
Unutrašnjost je opremljena modernom armaturnom pločom s isturenim 10,2-inčnim ekranom infotainment sistema. Ispod ovog displeja su klasične komande klime, još niže i centralna konzola s ručicom mjenjača, fizičkim tasterima i mjestom za punjenje pametnog telefona. Pored toga, USB portovi i džepovi za “gadget” ugrađeni su u naslone prednjih sjedišta.
Osnovna verzija Toyote Sienta nudi se u konfiguraciji s pet sjedišta, uz doplatu je dostupan i treći red po formuli 2+3+2. Japanci su integrisali sistem cirkulacije zraka u krov čime je osigurano efikasnije djelovanje klima sistema u cijeloj kabini. Za presvlaku sjedišta u minivanu kreatori su koristili materijale koji odbijaju vodu i ulje. Naravno, klizna stražnja vrata su standard u svim verzijama.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Osnovna verzija treće generacije Toyota Sienta opremljena je benzinskim motorom Dynamic Force Engine, koji iz 1,5 litara zapremine izvlači 120 KS, snagu prenosi na prednje točkove putem CVT mjenjača. Postoji i hibridna modifikacija, bazirana je na 1,5-litarskom motoru, koji radi u tandemu s jednim (prednji pogon) ili dva elektromotora (E-Four sistem 4×4), te litijum-jonskom baterijom. Prihvatanje narudžbi za novitet na domaćem tržištu je već počelo. Početna cijena je 1.950.000 yena (28.000 KM), dok za hybrid treba dati najmanje 2.380.000 jena (34.200 KM). (jm)
Cijene Toyotinih automobila pogledajte ovdje.
feb 10, 2025 0
feb 10, 2025 0
feb 10, 2025 0
feb 10, 2025 0
feb 07, 2025 0
feb 06, 2025 0
feb 06, 2025 0
feb 05, 2025 0