Osvježeno 9 Decembra, 2024 7:00 AM
apr 28, 2015 Safet Šatara Autobiznis, Novosti, Vijesti 0
Iako je Toyota Mirai daleko od atraktivnog automobila, napredna tehnika ispod lima koja omogućuje pogon zahvaljujući proizvodnji električne energije u ćelijama gdje se povezuju hidrogen i oksigen definitivno je privukla prilično veliki broj kupaca. Toyota već sada ima dovoljno narudžbi za sljedećih nekoliko godina proizvodnje, a problem se pojavio je će pojedinci koji rezervišu automobil danas, Miraija dobiti tek krajem 2018. godine.
Zvaničnici iz Toyote kažu da planiraju proizvesti 700 primjeraka tokom 2015. godine, 2.000 primjeraka 2016. godine i 3.000 primjeraka 2017. godine.
Glavni inženjer za Miraija Yoshikazu Tanaka, rekao je da je gornja granica proizvodnja 3.000 primjeraka godišnje. Da bi Toyota uspjela proizvesti još više Miraija potreban je značajan tehnički napredak i u proizvodnji i u samoj konstrukciji pogonskog sistema. Naime, najzahtjevnija je proizvodnja ćelija koje su prilično osjetljive, pa je konstrukcija, ugrađivanje i osiguravanje ćelija najzahtjevniji proces gradnje.
Pored Japana, vozila će se prodavati u Evropi i u SAD-u, ali najveći problem predstavlja mali broj punionica hidrogena. Stoga će u SAD-u, Mirai biti dostupan samo u Californiji, New Yorku i Connecticutu.
Ipak, moguće je da Toyota uloži više sredstava u unapređenje procesa proizvodnje. Toyota je najavila da će prodati 4,5 milijardi dolara vrijednosti dionica, a dio novca kojeg dobiju za dionice ide upravo na razvoj automobila sa gorivim ćelijama. Iako kompletan automobilski svijet već nekoliko dekada pokušava razviti automobile sa sličnim pogonskim sistemom, ipak se tek u posljednjih pet godina prave konkretni koraci ka komercijalizaciji. U SAD-u se pored Miraija prodaje i Hyundai Tucson Fuel Cell.
dec 06, 2024 0
dec 02, 2024 0
dec 02, 2024 0
nov 27, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 05, 2024 0