Osvježeno 6 Decembra, 2024 1:10 PM
jul 24, 2017 Adnan Huseinagić Autobiznis, Novosti, Vijesti 0
– Pozitivan trend prodaje Hyundaija nastavljen: Tokom prvih šest mjeseci 2017. godine 270.921 registracija u Evropi
– Značajan porast prodaje od 3,6% u odnosu na prodaju iz istog perioda 2016. godine, koja je do tad bila najbolja
– Hyundaijeva ponuda (uključujući i novu generaciju Hyundaija i30) usmjerena na mlade vozače u Evropi
Prodaja Hyundaija u Evropi u prvoj polovini 2017. godine nastavila je rasti. Prema novim podacima o registraciji koje je objavila ACEA – European Automobile Manufacturers’ Association (Evropska asocijacija proizvođača automobila), Hyundai Motor Company (HMC) je ostvarila značajne prodajne rezultate – sa 270.921 registracija u prvoj polovini 2017. godine, što je ujedno povećanje prodaje od 3,6% u poređenju sa istim periodom 2016. godine. Svježi modeli, uključujući novu generaciju i30 sa 5 vrata i i30 Wagon, doprinijeli su održivom rastu. HMC ima velika očekivanja za dalje poboljšanje prodaje, nakon što ove godine predstave nove modele – Hyundai i30 N i Hyundai i30 Fastback.
“Zahvaljujući našim osvježem modelima usmjerenim ka Evropi, postigli smo još jedan odličan rezultat u prvoj polovini 2017. godine”, kaže Thomas A. Schmid, glavni operativni direktor Hyundai Motor Europe. “Proširenje ponude i30 će i dalje biti odlučujući kamen temeljac za Hyundai Motor, s ciljem da postanemo azijski automobilski brend ‘Broj 1’ u Evropi.”
U poređenju sa prodajom u prvoj polovini 2016. godine, Hyundai Motor u Evropi je zabilježio porast prodaje. Potražnja kupaca za Hyundaijevim modelima značajno je porasla, jer je kompanija obnovila i proširila modelski asortiman. Konkretno, impresivni prodajni rezultati ostvareni su u Francuskoj (+18%), Španiji (+10%) i u Poljskoj (+17%), što ujedno i dokazuje Hyundaijev snažan zamah u Evropi. Velika Britanija i Njemačka ostaju najveća tržišta Hyundaija u Evropi, sa najvećom količinom prodatih automobila, gdje je zabilježen porast prodaje od 4%, odnosno 6%.
Tucson je nastavio sa značajnim prodajnim rezultatima otkad je postao najprodavaniji Hyundaijev model u Evropi sa više od 250.000 prodatih primjeraka od njegovog dolaska na tržište 2015. godine. Također, i prodaja modela Hyundai i10, i20 i i30 doprinose značajnom rastu prodaje Hyundaija u Evropi. Ioniq je značajan model, i ujedno prvi u svijetu ekološki automobil koji će ponuditi tri različita električna pogona u jednom tipu karoserije, a uskoro će se naći i u prodaji u BiH. U prvoj polovini ove godine u Evropi je prodato više od 10.000 primjeraka ovog modela.
Hyundai Motor planira predstaviti 30 novih modela i izvedbi u narednih pet godina na tržištu Evrope, kako bi povećao prisustvo brenda u relevantnim tržišnim segmentima, u skladu sa ambicijom da postane vodeći azijski automobilski brend u Evropi do 2021. godine.
Ponudu Hyundaija u BiH pogledajte ovdje.
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 05, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 05, 2024 0
dec 04, 2024 0