Osvježeno 17 Januara, 2025 1:00 PM
jun 12, 2024 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Istraživanje, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Bura se ne stišava oko uvoza jeftinih električnih automobila iz Kine na evropsko tržište, jer ugrožavaju nastup, čak i opstanak, evropskih proizvođača. Većina industrijskih kompanija u Njemačkoj zalaže se za uvođenje “kaznenih” carina na uvoz električnih automobila iz Kine.
Institut njemačke privrede (IW) je tokom marta i aprila anketirao gotovo 900 kompanija i agencija za industrijske usluge. Čak više od 80% kompanija koje su učestvovale u anketi, potvrdile su da su zaštitne mjere barem djelimično uredu ako Kina nepošteno subvencionira e-vozila.
Sjedinjene Američke Države su u maju uvele posebne “drakonske” carine (102%) na uvoz e-automobila i drugih proizvoda iz Kine. Washington optužuje Peking za kršenje pravila tržišnog nastupa, zbog nekorektnog subvencioniranja.
Također, i Evropska komisija razmatra uvođenje “kaznene” carine na kineska električna vozila, što je odmah naišlo na kinesku osudu takvog postupka, a konačna odluka se očekuje već ove sedmice.
Međutim, njemački proizvođači automobila, koji većinu zarade ostvaruju upravo na tržištu Kine, upozorili su na štetnost uvođenja uvoznih carina. Kancelar Olaf Scholz i poslovna udruženja također su nedavno izrazili skepticizam.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Turska je ranije uvela drastične carine na uvezene elekrične automobile iz Kine, a sad uvodi čak i na hibride, te i na klasične automobile sa SUS motorima.
Prema proračunima Instituta za svjetsku ekonomiju u Kielu (IfV), moguće uvođenje dodatne carine Evropske unije mogu znatno povećati nabavnu cijenu električnih automobila.
jan 17, 2025 0
jan 17, 2025 0
jan 17, 2025 0
jan 17, 2025 0
jan 13, 2025 0
jan 09, 2025 0
jan 08, 2025 0
jan 07, 2025 0