Osvježeno 13 Juna, 2025 2:12 PM
jun 18, 2021 Adnan Huseinagić Istraživanje, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Po 18. put su agencija za procjenu vrijednosti “Schwacke” i “AutoBild”, jedan od najpoznatijih specijaliziranih automobilskih medija, odredili vozila koja imaju najstabilniju vrijednost među novim modelima na njemačkom tržištu. U konkurenciji za titulu “Wertmeister”, koja se dodeljuje u 13 klasa vozila, bilo je 6.751 različitih automobila, izvedenih iz 350 modela.
Testirani automobili morali su se u procesu ocjenjivanja iskazati u nekoliko stotina faktora i parametara koji utječu na određivanje “preostale vrijednosti vozila”. Kao osnova je poslužila vrijednost vozila nakon četiri godine eksploatacije, uz prosječnu pređenu kilometražu za segment, koja je, recimo, za male automobile 15.000 km godišnje.
Automobil s najstabilnijom vrijednošću u svim klasama i “Wertmeister 2021” je Dacia Sandero Stepway TCe 90, koji je i pobjednik u segmentu malih automobila, s najnižim ukupnim procentom amortizacije od nešto ispod 34%. Drugim riječima, Sandero Stepway nakon četiri godine eksploatacije i dalje drži više od 64% cijene novog vozila.
Za razliku od prethodnih godina, sada je samo jedan proizvođač stigao do pobjede u dva segmenta: Mercedesovi modeli S-klasa i V-klasa najmanje gube vrijednost u klasi luksuznih i kombi vozila. Uprkos dvostrukom trijumfu Mercedesa, njemačke marke ne dominiraju kao u prošlosti, nego je inostrana konkurencija više nego ravnopravna.
Naprimjer, Hyundai i10 i sestrinski model Kia Picanto nadmašili su VW-ov Up kada su u pitanju najmanji automobili, no proizvođač iz Wolfsburga prednjači u nižoj srednjoj klasi s Golfom. Osma generacija Golfa je iza sebe ostavila hibridnu Mazdu 3 i Seat Leon 1.5 TSI. U srednjoj klasi najmanji gubitak vrijednosti predviđa se za Škodu Superb Combi, ispred BMW-a 330i Touring xDrive.
BMW je slavio u višoj klasi (ponekad se naziva i “viša srednja klasa”) s modelom 540i XDrive koji je nadmašio Volvo V90 i Audi A6 Avant. Još jedna važna napomena: Ponovo se pokazalo da vozila više (srednje) klase najviše gube vrijednost, pa je čak i pobjednička BMW-ova “Petica” sačuvala tek 44,44% cijene, drugoplasirani Volvo V90 42,47%, a Audi A6 Avant na trećem mjestu 42,15%.
U svakom od SUV segmenata inostrane marke su nadmašile njemačke po održavanju vrijednosti. Mazda CX-30 najmanje gubi vrijednost među malim SUV-ovima, Toyota RAV4 ima najstabilniju vrijednost u klasi kompaktnih SUV-ova, a Range Rover Sport u klasi velikih SUV modela.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
U segmentu sportskih automobila, Porsche je ponovo “šampion vrijednosti” s modelom 911 Carrera u verziji s pogonom na sve točkove. Nije bilo promjena u odnosu na 2020. kod električnih vozila: Mini Cooper SE i Tesla Model S su odbranili prošlogodišnju titulu.
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 12, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 12, 2025 0
jun 11, 2025 0