Osvježeno 11 Jula, 2025 4:00 PM
jun 05, 2025 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Novosti, Vijesti 0
Restrukturacija Volkswagenove tvornice u Wolfsburgu, da bi se prilagodila proizvodnji samo električnih vozila, moglo bi značiti četverodnevnu radnu sedmicu, tokom prelazne faze, potvrdila je Daniela Cavallo, šef radničkog vijeća.
Sindikati su se dogovorili o minimalnom iskorištenju proizvodnih kapaciteta za prelazni period, a sindikat je pozvao radnike da uzimaju dodatne smjene u pripremi, da bi kompenzirali vjerovatnoću smanjenog broja radnih sati u godinama koje dolaze, prenosi “Automotive News Europe”.
“Sad moramo napraviti odredbe, da bismo ih kasnije mogli koristiti. Od 2027. godine pa nadalje, privremena četverodnevna radna sedmica nije nerazuman scenario”, izjavila je Daniela Cavallo na skupu radnika u Wolfsburgu.
Naime, došlo je do pada potražnje za verzijom Golfa s motorom SUS, pa Volkswagen planira preseliti proizvodnju Golfa s motorom SUS iz Wolfsburga, u svoju tvornicu u Meksiku od 2027. godine.
Globalna proizvodnja Golfa, pala je s više od milion primjeraka u 2015. godini, na nešto više od 300.000 u 2024. godini, a prognoza za ovu godinu predviđa tek 250.000 primjeraka.
“Trend je nezaustavljiv pad. Golf prije ili kasnije mora ići u Meksiko! U suprotnom, naša tvornica će se na kraju naći na dnu ove statistike”, objašnjava Daniela Cavallo.
Volkswagenov šef za ljudske reurse (kadrovska služba), Gunnar Kilian, izjavio je da je plan proizvođača da do 2030. godine zatvori 35.000 radnih mjesta u Njemačkoj, s više od 20.000 radnika koji su pristali prijevremeno raskinuti svoje radne ugovore.
“S mjerljivim napretkom u smanjenju troškova tvornice u Wolfsburgu i društveno odgovornim otpuštanjima, samo na šest njemačkih proizvodnih lokacija Volkswagen AG-a, ubrzavamo našu transformaciju”, izjavio je Gunnar Kilian.
Radnici su putem prijevremenog i redovnog penzionisanja ili putem sporazuma o raskidu radnog odnosa pristali da napuste kompaniju do 2030. godine. Većina dobrovoljnih odlazaka su penzionisanja, iako je proizvođač automobila do sad odbio da komentariše koliko je radnika pristalo na otpremnine za koje je prošle godine izdvojeno 900 miliona eura.
Sestrinski brendovi Audi i Porsche, također smanjuju broj radnih mjesta da bi smanjili troškove.
Cijene svih automobila Volkswagen pogledajte klikom ovdje.
jul 11, 2025 0
jul 11, 2025 0
jul 11, 2025 0
jul 10, 2025 0
jul 11, 2025 0
jul 10, 2025 0
jul 09, 2025 0
jul 07, 2025 0