Osvježeno 14 Februara, 2025 7:06 PM
maj 10, 2024 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Volkswagen će prilagoditi svoju strategiju, da bi povećao proizvodnju i proširio ponudu plug-in hibridnih modela, prije svega na evropskom tržištu, ali i na tržištima SAD-a i Kine.
Naime, najnoviji tržišni tokovi su jasni, a to pokazuju i statistički podaci, prema kojima potražnja za električnim automobilima opada, dok potražnja za hibridima raste.
“Proširenje ponude plug-in hibridnih modela će biti jedan od glavnih Volkswagenovih prioriteta – kupci sad žele hibride”, izjavio je Thomas Schäfer, izvršni direktor Volkswagena u intervjuu na konferenciji autoindustrije u Londonu, prenosi “Automotive News Europe”.
Ovaj potez bi predstavljao pomak u odnosu na prethodnu Volkswagenovu strategiju fokusiranja uglavnom na električna vozila kroz liniju modela s oznakom ID.
Iako iz Volkswagena tek sad javno govore o povećanju prodaje hibrida, plug-in hibridni modeli zauzimaju sve veći proizvodi udio, pa novi modeli imaju sve veći električni doseg. Aktuelni modeli imaju električni doseg od 100 km, a kako “stoje stvari” doseg će se u bliskoj budućnosti povećavati.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Primjera je mnogo, Volkswagen je samo u posljednjih dva mjeseca predstavio PHEV (SUV) Tiguan s povećanim dosegom, a plug-in hibridni pogon će postati “normalna stvar” i u lakim komercijalnim vozilima i u kamperima.
Ovdje možete pogledati cijene za VW putnička i VW Privredna vozila.
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
feb 14, 2025 0
jan 28, 2025 0
jan 27, 2025 0
jan 24, 2025 0
jan 22, 2025 0