Osvježeno 9 Decembra, 2024 7:00 AM
maj 12, 2015 Adnan Huseinagić Novosti, Vijesti 1
Zamislite anemični, trocilindarski, atmosferski, jednolitarski Polo sa 60 KS. Malo ko bi ga mogao poželjeti. Onda opet zamislite isti broj cilindara, isti broj kubnih centimetara u motoru, ali sada sa gotovo pet puta većom snagom! Ispred očiju bi vam jedino mogao biti Polo WRC, ali on nema tako mali motor!? Teško je zamisliti, ali Volkswagen obećava takav motor sa 272 KS?! Da li će biti u Polu WRC ili u nekom budućem Phaetonu, još ne znamo, ali smo nakon čvrstih obećanja poprilično sigurni u to da će Volkswagen praviti upravo ovakav motor i ugrađivati ga u serijske automobile. Zapravo, ovaj motor nije fikcija, nego je već gotovo djelo, a jedan primjerak već je prikazan javnosti.
Tako je, konačno, prezentirano javnosti prije nekoliko dana na Vienna Motor Symposiumu, gdje je Dr. Heinz-Jakobove Neusser, član upravnog odbora Volkswagena i voditelj Volkswagen Group razvoja pogonskih sklopova rekao: “Ovo je dokaz i primjer kakav potencijal još uvijek leži u motorima sa unutrašnjim sagorijevanjem.” 5 Novi 6.0 TSI W12 sa 608 KSNovi motori sasvim sigurno će se zasnivati na malim radnim zapreminama, puno kvalitetnijim materijalima, konvencionalnom turbopunjaču i sasvim novom električnom turbopunjaču.
Nema sumnje u to da ovo predstavlja novu revoluciju kada su u pitanju konvencionalni pogoni automobila. O cijenama još uvijek ni riječi, a cijene svih serijskih Volkswagena dostupnih na našem tržištu možete vidjeti ovdje.
5 Nova generacija dvolitarskog biturbo dizela za lake komercijalne Volkswagene
Na Simpozijumu su predstavljeni i još neki projekti koji za cilj primarno imaju smanjenje potrošnje i smanjenje emisije CO2, ali i veću efikasnost motora. Tako je predstavljen novi W12 TSI motor sa 608 KS za premijum modele iz Grupe i nova generacija TDI motora za laka komercijalna vozila.
Nešto slično, predstavio je i Audi u konceptnom TT-u sa benzinskim motorom zapremine 2,5 litara. Tehnologija je ista.
dec 06, 2024 0
dec 05, 2024 0
dec 03, 2024 0
nov 29, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 06, 2024 0
dec 05, 2024 0
Stara tehnologija već 8 god. Seriski se ugrađuje u BMW i8 već dvije godine.