Osvježeno 13 Juna, 2025 2:12 PM
mar 10, 2022 Adnan Huseinagić Dostavni, e-ProAuto, Komercijalni, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Volkswagen je konačno zvanično predstavio ID.Buzz, i to u dvije verzije, putnički ID.Buzz, te komercijalni ID.Buzz Cargo.
Razvoj ovog modela započeo je poodavno, jer je ID.Buzz u formi koncepta predstavljen još 2017. godine, na sajmu automobila u Detroitu.
Još tada je najavljeno da će ovaj model, kao osnovu, koristiti MEB platform, kakvu koriste već poznati modeli ID.3, ID.4 (kojeg smo imali priliku testirati) i ID.5.
Prilikom konstruisanja i dizajniranja ID.Buzza, njegovi tvorci su bili usmjereni na ponudu prostora i funkcionalnost. Obje verzije, i ID.Buzz i ID.Buzz Cargo imaju ukupnu dužinu od 4.712 mm, širinu od 1.985 mm, te visinu od 1.937 mm (1.938 mm Cargo), s međuosovinskim rastojanjem od 2.988 mm.
Uprkos velikom međuosovinskom rastojanju, ID.Buzz, ima dobre manevarske sposobnosti, i može se okrenuti na krugu prečnika 11,1 m.
S tehničke strane, za pogon se koristi elektromotor snage 150 kW, s 310 Nm obrtnog momenta, koji se napaja iz baterijskog bloka kapaciteta 77 kWh (82 kWh bruto). Iz Volkswagena navode da se otpor zraka od Cd = 0,285 (Cd = 0,29 Cargo) može porediti s putničkim automobilima iz MPV segmenta, iako nije naveden mogući doseg, budući da još nije provedena homologacija, niti je proveden protokol u skladu s WLTP procedurom.
Punjenje baterije će se moći obavljati korištenjem već poznatih “zidnih” punjača snage 11 kW (AC), ili brzih DC punjača snage do 170 kW, što omogućuje dopunjavanje od 5 do 80% kapaciteta za oko 30 minuta. Da bi ID.Buzz bio što praktičniji za korištenje, omogućeno je da baterija može služiti za napajanje eksternih uređaja, ili kućne mreže, što u Volkswagenu nazivaju “Vehicle-to-Home”.
Sampogonski sklop ne zauzima mnogo prostora, jer je elektromotor kompaktnih dimenzija, a baterija je smještena u podnicu. Također, uštedu prostora stvara i sistem ovjesa kojeg čine MacPhersonove opružne noge naprijed i multilink straga, a zanimljivo je da je za kontrolu ovjesa zadužen podesivi elektronski sistem DCC (Dynamic Chassis Control) koji omogućava tri moda vožnje.
Tako ID.Buzz nudi smještaj za vozača, suvozača i tri putnika, te prtljažni prostor zapremine 1.121 litar, dok će verzija Cargo imati tovarni prostor koji može primiti dvije euro palete.
Planirano je da u bliskoj budućnosti kupcima bude ponuđena i “produžena” verzija oba modela, duža za 250 mm od osnovne, čime će biti omogućena konfiguracija sjedišta 2-3-2.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Iz Volkswagena za sada nisu objavili detaljniju tehničku specifikaciju, kao ni cijene, ali je najavljeno da će knjiga prednarudžbi biti otvorena u maju ove godine, pa bi prvi primjerci mogli biti isporučeni kupcima najesen.
Cijene i ponudu Volkswagenovih komercijalnih vozila u BiH pogledajte ovdje.
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 12, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 13, 2025 0
jun 12, 2025 0
jun 11, 2025 0