Osvježeno 13 Januara, 2025 8:30 AM
nov 25, 2024 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Iako se suočava s velikim problemima u proizvodnji i iako će najvjerovatnije zatvoriti tri proizvodna pogona u Evropi, pa i nekoliko perifernih za proizvodnju dijelova, Volkswagen smatra da se radi o uobičajenim aktivnostima koje u kontinuitetu prate automobilsku industriju.
Volkswagen, naime, smatra da su proizvodnja, plasman, potražnja i trendovi u tijesnoj vezi i da zavise od brojnih vanjskih faktora na koje ne mogu direktno utjecati niti im se mogu prilagoditi za kratko vrijeme. Tako je, uostalom, i kod svih drugih tradicionalnih evropskih proizvođača koji se susreću s energetskom tranzicijom.
Međutim, teška situacija, kako navode, nikako ne utječe na razvoj predstojećih modela koji (uglavnom) teče prema zacrtanim planovima. Posljednje vijesti iz Volkswagena govore o tome da dinamika razvoja njihovog električnog modela ID.2 ide prema planiranoj dinamici i da će ovo biti njihov jeftini električni automobil koji će se pojaviti pred kraj naredne godine.
ID.2 je najavljen još prije godinu i to kao odgovor na sve jeftinije kineske automobile, koji polako osvajaju vankineska tržišta.
Volkswagen je prošlog marta predstavio koncept ID.2all, kao novi ulazni električni model, čija bi cijena trebala biti oko 25.000 eura. Volkswagen nije jedini u namjeri da tržištu ponudi gradski električni automobil po ovoj cijeni. U igru su ušli manje-više svi proizvođači, ali Volkswagenu prigovaraju da je već dobro zakasnio i da su evropskim kupcima već ponuđeni modeli sličnih karakteristika, ali po znatno nižim cijenama.
Thomas Shafer, izvršni direktor Volkswagen putničkih automobila, izjavio je da ID.2 zorno ilustruje pravac u kojem Volkswagen želi ići i da taj posao nije ni malo jednostavan. Tvrdi da su temelji najvažniji dio posla i da od njih zavisi svaki naredni korak, a oni ne žele eksperimentisati.
Na Salonu automobila u Los Anđelesu ove sedmice, VW-ov šef tehničkog razvoja, Kai Grünitz, potvrdio je da je linija električnih automobila marke “ID” podvrgnuta temeljitoj rekonstrukciji. Grünitz je nagovijestio da pripremaju velika poboljšanja, mada nije obrazložio kakva, i da će sve biti jasno 2026. godine.
Otkrio je jedino da će se u određenom smislu vratiti tamo odakle su počeli i da su inspirisani idejom Golfa prve generacije.
Puno više je rekao Andreas Mindt, glavni dizajner, koji je obećao puno bolje detalje serijskog automobila nego što su bili na konceptu. Također, rekao je da će biti sve drugačije i to na poseban način, ali da neće bježati od vlatite tradicije i prošlosti, gdje će im glavni motivi biti Golf prve generacije, ali i Buba.
ID.2 će biti model veličine Pola, ali će nuditi prostranost Golfa, dok mu predviđaju autonomiju od 450 kilometara i to sve za 25.000 eura.
Cijene svih automobila Volkswagen pogledajte klikom ovdje.
jan 12, 2025 0
jan 10, 2025 0
jan 10, 2025 0
jan 10, 2025 0
jan 09, 2025 0
jan 08, 2025 0
jan 07, 2025 0
jan 07, 2025 0