Osvježeno 18 Aprila, 2024 2:50 AM
mar 05, 2021 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
Volvo Cars obilježava početak godine sa značajnom povećanjem prodaje, koje je u prva dva mjeseca dostigla gotovo 30%, u odnosu na isti period protekle godine.
Na globalnom tržištu, Volvo je u prva dva mjeseca ove godine prodao ukupno 110.383 automobila, što je jasan znak da se sva tržišta oporavljaju od krize uzrokovane pandemijom virusa corona (Covid-19). Posebno treba istaći da je u februaru, sa 50.795 prodatih automobila, ostvaren rast od 27,8%.
Posebno je povećana potražnja za električnim i hibridnim modelima Recharge, pa je trend rasta prodaje takvih modela 26,6%, što znači da zauzimaju tržišni udio od 44%.
Na svim tržištima je zabilježeno povećanje, ali pravo iznenađenje predstavlja kinesko tržište, gdje je tokom januara i februara (zbirno), zabilježeno povećanje od 160%, a samo u februaru, ostvaren je trend rasta od gotovo nevjerovatnih 736,8%.
Tokom prva dva mjeseca, u SAD-u je prodato 17.315 automobila, s rastom od 23,7%, a SUV-ovi zauzimaju čak 80% tržišnog udjela.
Značajan rast, od 5,5% zabilježen je u Evropi, gdje je tokom prva dva mjeseca prodato ukupno 48.784 automobila.
Pratite nas i podijelite vijest: |
U februaru je najtraženiji model bio XC40, sa 15.818 primjeraka (10.266 primjeraka u istom periodu lani), a slijede XC60 sa 14.463 primjerka (9.774) i XC90 sa 6.808 primjeraka (4.852).
Ponudu automobila Volvo s cijenama u BiH pogledajte ovdje.
apr 18, 2024 0
apr 17, 2024 0
apr 17, 2024 0
apr 17, 2024 0
apr 15, 2024 0
apr 15, 2024 0
apr 14, 2024 0
apr 12, 2024 0