Osvježeno 5 Oktobra, 2024 8:16 AM
apr 21, 2021 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Kamioni, Komercijalni 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
U Volvo Trucksu vjeruju da je sada pravo vrijeme za ubrzavanje elektrifikacije teškog cestovnog transporta, a ova perspektiva se zasniva na sposobnosti električnih kamiona da udovolje različitim transportnim potrebama.
Veliki kupci, koji se bave cestovnim transportom na nacionalnim i međunarodnim linijama pokazuju veliki interes za električna vozila. Taj interes je potaknut ambicioznim klimatskim ciljevima, kao i zahtjevima potrošača za čišćim i tišim transportom, bez zagađenja.
“Sve više transportnih kompanija shvata da moraju odmah započeti elektrifikaciju, imajući u vidu zaštitu okoline, kao i konkurentne razloge, da bi zadovoljili zahtjeve kupaca za održivim transportom. Zahvaljujući našoj širokoj ponudi, potpuno je izvodljivo da sve veći broj transportnih kompanija pređe na električna vozila”, objašnjava Roger Alm, predsjednik Volvo Trucks.
U zemljama EU, gotovo polovina svih prevoza kamionom nije moglo biti elektrificirano, jer prema statistikama koje vodi “Eurostat”, 45% ukupnog transporta roba u cestovnom transportu u Evropi, prešlo je udaljenost manju od 300 km.
Početkom prodaje novih električnih modela Volvo FH i Volvo FM, elektrificirani prevoz sada je moguć, ne samo u urbanim područjima, nego i u regionalnom međugradskom transportu. Uz to, novi električni model Volvo FMX omogućuje razvoj tišeg i čišćeg građevinskog transporta.
Osim električnih vozila, program elektrifikacije kompanije Volvo Trucks uključuje i kompletan sistem s brojnim rješenjima za servis, održavanje i finansiranje, kao i druge opcije koje mogu olakšati i omogućiti brži prelaz na elektrificirani transport. Takav pristup će pomoći kupcima da ostanu produktivni i bolje kontrolšu svoj novi električni vozni park.
U bliskoj budućnosti će uslijediti proizvodnja električnih kamiona s gorivim ćelijama. Na taj način će se transport teških tereta moći obavljati i na dugim relacijama.
Pratite nas i podijelite vijest: |
“Tehnologija gorivih ćelija se brzo razvija i naša ambicija je elektrificirati i transport na duge relacije koristeći baterije i gorive ćelije. Naš je cilj započeti prodaju električnih kamiona s gorivim ćelijama u drugoj polovini ovog desetljeća, i uvjereni smo da to možemo ostvariti”, tvrdi Roger Alm.
– Volvo FH Electric, za regionalni i međugradski transport;
– Volvo FM Electric, svestran kamion za teški lokalni transport i regionalnu distribuciju;
– Volvo FMX Electric, za čišći i tiši građevinski transport;
– Volvo FE Electric, za lokalnu i gradsku distribuciju, te prevoz otpada;
– Volvo FL Electric, za lokalnu i gradsku distribuciju;
– Volvo VNR Electric za sjevernoameričko tržište.
– Volvo FH, FM i FMX Electric: Doseg do 300 km, snaga 490 kW, maksimalni obrtni moment 2.400 Nm, kapacitet baterije do 540 kWh, ukupna dopuštena masa do 44 tone.
– Volvo FE Electric: Doseg do 200 km, snaga 330 kW, maksimalni obrtni moment 850 Nm, kapacitet baterije 264 kWh, ukupna dopuštena masa do 27 tona.
– Volvo FL Electric: Doseg do 300 km, snaga 165 kW, maksimalni obrtni moment 425 Nm, kapacitet baterije 396 kWh, ukupna dopuštena masa 16 tona.
okt 04, 2024 0
okt 04, 2024 0
okt 04, 2024 0
okt 04, 2024 0
okt 03, 2024 0
sep 20, 2024 0
sep 16, 2024 0
sep 13, 2024 0