Osvježeno 23 Septembra, 2023 6:00 PM
maj 22, 2015 Adnan Huseinagić Kamioni, Komercijalni 0
Broj neplaniranih zastoja kod kamiona može se smanjiti za 80 odsto. Ovo je objelodanjeno u istraživanju koje je sprovela kompanija Volvo Trucks. Dugoročno, cilj je da se neplanirani zastoji kompletno eliminišu. Jedan od ključnih razloga za taj trend je online umreženost kamiona, razvoj koji daje potpuno drugu dimenziju preventivnog održavanja.
Neplanirani zastoji su jedna od najproblematičnijih situacija koje mogu pogoditi transportnu kompaniju. Na stranu što je to neugodno za vozača, to pravi i dodatne troškove za popravke, izgubljenu dobit i, u najgorem slučaju, loše utječe na renome kompanije.
“Pošto transportna industrija ionako već posluje sa veoma niskim maržama, neplanirani zastoj teško pogađa transportne kompanije. Zato mi moramo bolje razumjeti zašto dolazi do tih neplaniranih zastoja i pomoći, kako kompanijama, tako i vozačima, da povećaju svoju produktivnost, a samim tim i profitabilnost”, kaže Hayder Wokil, direktor za kvalitet i produktivnost u kompaniji Volvo Trucks.
“Istraživanje je jasno pokazalo da je praćenjem načina korištenja kamiona i trenutnog stanja različitih ključnih komponenti vozila moguće bolje planiranje održavanja. Mislimo da, ako se kamion servisira na vrijeme i u odnosu na njegove potrebe, možemo smanjiti broj neplaniranih zastoja za 80 odsto”, objašnjava Hayder Wokil.
Važan preduslov za smanjenje neplaniranih zastoja je mogućnost da se predvidi potreba održavanja i da se servisiranje prilagodi svakom kamionu. Ovo je izvodljivo jer je današnje kamione moguće online umrežiti sa radionicom.
Iako je kompanija Volvo Trucks učinila značajan napredak u ovoj oblasti, Hayder Wokil osjeća da je razvoj preventivnog održavanja još u začecima.
“Mi vidimo značajan potencijal u ovoj oblasti. Umrežena vozila su put ka nijednom neplaniranom zastoju u budućnosti”, kaže Hayder Wokil.
– Kamion ne može ispuniti planirani zadatak zbog iznenadnog kvara na vozilu. To je u suprotnosti od kamiona spremnog za transportni zadatak (to se obično naziva produktivnošću).
– Istraživanje kompanije Volvo Trucks otkriva de je trošak neplaniranog zastoja otprilike 1.000 eura za transportnu kompaniju u Evropi (to uključuje direktne troškove kao što su šlepanje i popravke, administrativni troškovi, kazne i izgubljena dobit, ali ne uključuje trošak uništenog tovara ili izgubljenu dobit zbog uništene reputacije).
– Istraživanje (evaluacija i simulacija) je sprovelo Advanced Technology & Research (ATR), odjeljenje u grupi Volvo, zajedno sa istraživanjima u okviru drugih rješenja produktivnosti i postprodaje.
– Zasnovano je na realnim podacima prikupljenim u periodu od pet godina sa 3.500 kamiona Volvo. Kamioni su prelazili više od 120.000 kilometara godišnje.
– Na osnovu prikupljenih podataka, sprovedene su simulacije sa ciljem da se sazna kako izbjeći neplanirane zastoje.
– Primjeri prikupljenih podataka: kako se koristio kamion, naprimjer, kočnice, kakvi su se kvarovi dešavali.
– To znači da je moguća komunikacija sa kamionom sa udaljene lokacije.
– Generiše mogućnosti iz više perspektiva: za transportnu kompaniju, vozača, radionice, i društvo u cjelini u formi povećane produktivnosti transportnog sektora, sa boljim protokom saobraćaja i manjim utjecajem na životnu okolinu.
– Zahvaljujući umreženosti kamiona, moguće je koristiti nekoliko usluga u okviru Volvo Trucks Services, kao, naprimjer, upravljanje transportom, upravljanje potrošnjom goriva i usluge vezane za produktivnost.
– Volvo FH16, FH, FM, FMX, Volvo VN gama, VHD i VM mogu biti povezani na Volvo Trucks Services.
sep 20, 2023 0
sep 15, 2023 0
sep 05, 2023 0
aug 24, 2023 0
sep 22, 2023 0
sep 21, 2023 0
sep 21, 2023 0
sep 20, 2023 0