Osvježeno 18 Januara, 2025 5:43 PM
sep 24, 2014 Adnan Huseinagić Kamioni, Komercijalni 0
Vozač kamiona koji vozi na ekonomičan način također je i ekološki dobar vozač. Kada bi svi vozači kamiona vozili na mnogo ekonomičniji način, ukupna emisija ugljen-dioksida u Evropskoj uniji mogla bi biti manja i do 20 miliona tona godišnje. Organizujući takmičenje Drivers’ Fuel Challenge, Volvo Trucks čini sve više ljudi svjesnim koliku razliku može napraviti vozač kamiona.
Bilo je naporno takmičenje kada su se 23 finalista iz cijelog svijeta okupila da se nadmeću za titulu najekonomičnijeg vozača kamiona na svijetu na finalu Drivers’ Fuel Challenge u organizaciji Volvo Trucks, 19. septembra u Geteborgu, u Švedskoj. Pobjednik je Christian Scheiflinger iz Austrije, koji je uspio preći stazu sa najmanjom potrošnjom goriva.
Pobjednik Christian Scheiflinger iz AustrijeČinjenica da smanjena potrošnja goriva povoljno utječe na životnu okolinu nije tajna. Svake godine u zemljama Evropske unije emituje se oko 3,4 milijarde tona ugljen-dioksida. Na komercijalna vozila otpada 6% od te količine, što je nešto više od 200 miliona tona.
Lars Martensson, direktor za životnu okolinu u Volvo Trucks“Naši podaci pokazuju da dobri vozači mogu smanjiti potrošnju goriva i do 10%. Kada bi svi vozači u Evropskoj uniji za toliko smanjili potrošnju goriva, to bi na godišnjem nivou bilo 20 miliona tona ugljen-dioksida manje. To je, otprilike, na istom nivou kolika je i godišnja emisija ugljen-dioksida u Estoniji”, izjavio je Lars Martensson, direktor za životnu okolinu u Volvo Trucks.
Drugim riječima, postoji veliki motiv da se vozači obuče za ekonomičniju vožnju.
“Trenutno najveći izazov u našoj industriji je regrutovanje što više ljudi da vozi što ekonomičnije. Sa Drivers’ Fuel Challenge i raznim drugim servisima u ovoj oblasti, želimo podići svijest o ekonomičnoj vožnji i njenim prednostima”, dodaje Lars Martensson.
The Drivers’ Fuel Challenge – činjenice
– The Drivers’ Fuel Challenge je takmičenje u ekonomičnoj vožnji u organizaciji Volvo Trucks
– Svjetsko finale održano je 19. septembra u Geteborgu, u Švedskoj
– Volvo Trucks organizuje ovo takmičenje od 2009. godine
– Takmičenje je otvoreno za sve vozače, bez obzira na marku kamiona, što ga čini jedinstvenim u svijetu
– Takmičari se ocjenjuju u četiri različite kategorije: planiranje i kočenje; korištenje motora i mjenjača brzina; zadato vrijeme i pridržavanje saobraćajnih pravila; potrošnja goriva.
– Kamionskom prevozniku srednje veličine trećina troškova otpada na gorivo. Efikasnijom vožnjom, vozači kamiona mogu smanjiti potrošnju goriva i napraviti značajnu razliku.
jan 14, 2025 0
jan 09, 2025 0
jan 09, 2025 0
jan 08, 2025 0
jan 10, 2025 0
jan 10, 2025 0
dec 24, 2024 0
dec 18, 2024 0