Osvježeno 22 Maja, 2025 4:02 PM
apr 25, 2025 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
BYD-ov luksuzni podbrend, Yangwang, predstavio je model s oznakom U8L, u segmentu velikih luksuznih SUV-ova.
Ovaj model nadovezuje se na luksuzni Yangwang U8, ali s produženim međuosovinskim rastojanjem, novom konfiguracijom sa 6 sjedišta i još višim nivoom luksuza.
Najznačajnija promjena su povećane dimenzije, pa kako navodi “Car News China”, U8L ima međuosovinsko rastojanje od 3.250 mm, što je za 200 mm duže u odnosu na U8. Ukupna dužina je 5.400, visina 1.920, a širina 2.049 mm.
Ovo povećanje dimenzija posebno je uočljivo u izduženom dijelu iza “B” nosača. Također, produženo međuosovinsko rastojanje, a kraći prevjesi pružaju povećani prostor, posebno za putnike na trećem redu sjedišta. Iz Yangwanga napominju da U8L svojom dužinom nadmašuje i najveće luksuzne rivale.
Dizajnerski posmatrano, Yangwang U8L zadržava prepoznatljivu prednju masku kao U8, a donosi novu dvobojnu kolor-šemu s Obsidian Black/Sunstone Gold.
Također, bedževi na prednjem i stražnjem dijelu napravljeni su od, kako se navodi, 24-karatnog zlata, a zlatni bedž na volanu je dostupan u opciji.
Yangwang U8L standardno dolazi na novim kovanim aluminijskim felgama prečnika 23 inča, s 8 otvora, dizajniranim tako i da smanje aerodinamički otpor.
Stražnji dio Yangwanga U8L razlikuje se od U8 po tome što je izostavljen vanjski rezervni točak, a stražnja vrata prtljažnika su podijeljena horizontalno i imaju električno pokretanje.
Ovakva konfiguracija vrata prtljažnika zahtijeva manje prostora za otvaranje gornjeg dijela, dok donji dio, kada se otvori, navodno može izdržati do 200 kg, nudeći potencijalno mjesto za sjedenje, prilikom kampovanja, ili razgledavanja.
Platforma i sistem ovjesa nude mogućnost podešavanja, uključujući plutanje na vodi (kratkotrajno, u hitnim slučajevima), kao i stabilnu vožnju s probušenom gumom.
Za pogon se koriste četiri elektromotora (za svaki točak po jedan), ukupne snage 880 kW, s 1.280 Nm obrtnog momenta, a za povećanje ukupnog dosega, koristi se benzinski motor radne zapremine dva litra s turbopunjenjem, koji pokreće generator za punjenje baterije, pa je Yangwang U8L klasificiran kao EREV.
Nažalost, podaci o kapacitetu i mogućnosti punjenja baterije, kao ni o autonomiji nisu objavljeni.
Yangwang U8L ima ima napredni sistem pomoći vozaču (ADAS), nazvan DiPilot 300, koji koristi tri LiDAR-a, te podržava mnogobrojne funkcije, kao što su automatsko i daljinsko parkiranje.
Yangwang U8L bi trebao stići na kinesko tržište kasnije ove godine, kada će biti objavljene cijene i detaljnija tehnička specifikacija.
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 22, 2025 0
maj 21, 2025 0
maj 20, 2025 0
maj 19, 2025 0