Osvježeno 10 Oktobra, 2024 1:00 PM
feb 16, 2015 Safet Šatara Sport, WRC 0
Nakon ostvarane pobjede na prvom ovogodišnjem reliju u Monte Carlu, Sebastien Ogier i njegov Volkswagen Polo i ovaj vikend su bili najbrži. Ipak, Sebastienova borba na reliju Švedske bila je daleko teža nego ona na reliju Monte Carlo. Njegov timski kolega, Andeas Mikkelsen, također sa Volkswagenovim Polom, ušao je u posljednju etapu sa prednosti od tri sekunde u odnosu na Ogiera, koji je još od etapa koje su vožene u petak pokušavao nadoknaditi 40 sekundi koje su izgubljene nakon udaranja u sniježnu barijeru na stazi.
Mikkelsen je do posljednje etape bio najbrži, bez gotovo ikakvih većih grešaka, ali loša sreća sustigla ga je upravo na posljednjoj etapi Varmullsasen kada je, kao i Ogier, u petak udario u sniježnu barijeru i time izgubio šanse za ostvarivanje svoje prve pobjede u WRC-u. Zbog ove greške, Ogier je još jednom završio na prvom mjestu, dok je Thierry Neuville, u Hyundaiju i20 WRC, koji je do nedjelje u jutro bio vodeći u generalnom poretku, na koncu uspio doći do drugog mjesta.
Mads Ostberg u Citroenu DS3 završio je na trećem mjestu u generalnom poretku, dok je vožnjom Fordove Fieste WRC M-Sport, Ott Tanak stigao do četvrtog mjesta. Jednu minutu iza Tanaka do cilja stigao je i Hayden Paddon u Hyundaiju i20 WRC kojem je ovo bio najbolji plasman u karijeri.
Nakon greške napravljene u petak, Elfyn Evans uspio se probiti do šestog mjesta sa svojom Ford Fiestom, dok je 21,5 sekundi nakon njega kroz cilj prošao i Kris Meeke iza volana Citroena DS3 WRC. Zanimljivo je i to da je Kris Meeke vodio ispred Evansa, ali je u posljednjoj etapi napravio grešku i okrenuo se na stazi što ga je koštalo boljeg plasmana.
Posljednja tri mjesta “u bodovima” osvojili su Martin Prokop (osmi), Yuriy Protasov (deveti) i Ostberg (deseti).
Iznenađujuće, Robert Kubica, od kojeg se očekivalo više ove godine, još u petak je ispao iz grupe prvih deset vozača i to nakon što je polomio pogonsku osovinu na svojoj Ford Fiesti RS WRC. Također, zaradio je i kaznu od pet minuta nakon što je otkriveno da je povećan pritisak turbine (a time i snaga motora) iznad nivoa koji dozvoljava FIA. Na koncu završio je na dvadesetom mjestu.
okt 10, 2024 0
okt 08, 2024 0
okt 07, 2024 0
okt 07, 2024 0
sep 19, 2024 0
sep 10, 2024 0
aug 27, 2024 0
aug 13, 2024 0