Osvježeno 10 Februara, 2025 2:19 PM
maj 07, 2015 Safet Šatara Novi automobili, Novosti 0
Danas je BMW zvanično otkrio novu Seriju 3. Kao što smo već i najavljivali, radi se o redizajnu modela F30, a kako stvari stoje, BMW-ovi stručnjaci i nisu radili puno na izmjeni izgleda ovog automobila. Ipak, u zvaničnom saopštenju napominju da su djelimično izmijenili izgled svjetala, oblik usisnika za zrak, ali i oblik zadnjih svjetala (u zavisnosti od verzije). Ukoliko zanemarimo nekoliko novih vrsta felgi i nove boje, to su zapravo i sve stilske promjene koje su napravljene na BMW-u serije 3. Iste modifikacije napravljene su i na sedanu, i na karavanu.
Kabina je također ostala gotovo ista kao i prije. Promjene uključuju nekoliko novih detalja na konzoli, na tabli sa insturmentima, a BMW je napomenuo i to da su materijali korišteni za oblaganje pojedinih dijelova kabine sasvim novi.
Iako je Serija 3 dobila seriju kozmetičkih promjena, ono što će potencijalne kupce najviše interesovati svakako su tehničke poslastice sa kojima Serija 3 još jednom postaje predvodnik u klasi. BMW napominje da je ovo prvi model u segmentu koji je dobio tehničke elemente koji mu omogućavaju povezivanje sa 4G LTE mrežom. Ovakva rješenja već odavno su prisutna na automobilima u SAD-u, ali zbog potreba za konstantnom povezanošću sa internetom, očigledno je da će i evropski automobili poprimati sve više ovakvih tehničkih rješenja. Napredni sistemi uključuju i redefinisani Parking Assistant, koji vjerujemo može gotovo u potpunosti zamijeniti vozača te parkirati automobil. Također, novi je i navigacioni sistem sa boljim 3D prikazom i sa besplatnim kartama za sva područja tokom prve tri godine korištenja.
Ovakvim unapređenjima, BMW serije 3 definitivno ostaje korak ispred konkurencije, a savremeni pristup kreaciji ovog modela potvrdili su i integracijom novog turbobenzinskog motora.
Prvi put u historiji Serija 3 dostupna je sa trocilindarskim motorom. 1,5-litarski TwinPower turbobenzinac, koji vuče korijene još iz BMW-a i8, našao je mjesto u modelu 318i. Sa 136 KS i sa 220 Nm obrtnog momenta, ovaj trocilindraš šalje snagu na stražnje točkove i uspijeva ubrzati Seriju 3 do 100 km/h za impresivnih 8,9 sekundi.
Sa druge strane cjenovnika nalaziće se 340i. Uz dvostruko veći motor (tri litra), ovo vozilo raspolaže sa 326 KS i sa 450 Nm obrtnog momenta. Interesantno je da ovaj automobil do 100 km/h ubrzava za 5,1 sekundu, što je isto kao i ubrzanje slavnog M3 E46 iz 2002. godine.
Novost su i djelimično prerađeni dizelski motori sa nekoliko KS više i sa nešto manjom potrošnjom i emisijom CO2.
Cijene BMW-a serije 3 (prije redizajna) pogledajte ovdje.
jan 31, 2025 0
jan 30, 2025 0
jan 28, 2025 0
jan 27, 2025 0
feb 10, 2025 0
feb 10, 2025 0
feb 10, 2025 0
feb 07, 2025 0