Osvježeno 23 Aprila, 2025 9:55 AM
maj 10, 2024 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Ford je jedan od prvih proizvođača u Evropi, koji je najavio da će od 2030. godine prodavati samo električne automobile, a prije nešto više od dvije godine objavio veoma ambiciozan plan elektrifikacije, koji je još uvijek daleko od realizacije.
Taj plan je podrazumijevao brojne nove modele koji još uvijek nisu “ugledali proizvodnu traku”, a najočigledniji primjer je pompezno najavljivani Explorer, čija proizvodnja će možda započeti na ljeto ove godine.
Sad Ford ozbiljno preispituje svoj plan prodaje samo potpuno električnih automobila u Evropi nakon 2030. godine, jer prodaja električnih vozila nije u skladu s očekivanjima. Drugačije rečeno, Ford bi mogao nastaviti s prodajom automobila s motorima SUS i nakon 2030. godine, ako bude postojala potražnja.
“Ako vidimo veliku potražnju, naprimjer za plug-in hibridnim vozilima, mi ćemo ih ponuditi. Potražnja za električnim automobilima bila je ‘blaža’ nego što smo prvobitno planirali”, potvrdio je Martin Sander, šef Fordovog poslovanja putničkim automobilima u Evropi, za “Financial Times”.
U Fordu su, kako navode, upravo završili investicioni plan vrijedan 2 milijarde američkih dolara, usmjeren u konverziju tvornice u Kölnu, za proizvodnju električnih automobila zasnovanih na Volkswagenovoj MEB platformi.
Prema tom planu, u Fordovoj tvornici u Kölnu bi u junu trebala započeti proizvodnja SUV-a Explorer, a također u junu bi trebao biti predstavljen još jedan električni model, koji bi također koristio MEB platformu.
Kasnije ove godine, Ford bi trebao predstaviti i električnu verziju Pume, čiji razvoj je već pri kraju, što su potvrdile i špijunske fotografije snimljene u martu ove godine.
Istovremeno, Ford sistematski smanjuje svoju ponudu automobila s motorima SUS, jer se fokusira na visokoprofitabilno poslovanje s lakim komercijalnim vozilima, kao i na buduće električne modele.
U Velikoj Britaniji, svom najvećem evropskom tržištu, Ford traži načine da izbjegne plaćanje velikih kazni, u skladu s mandatom za vozila s nultom emisijom (ZEV), koji ima cilj podsticanje prodaje električnih automobila. Ovaj Mandat predviđa da proizvođači automobila moraju prodavati sve veći udio električnih vozila svake godine, počevši od 22% u ovoj godini.
“Nećemo plaćati kazne i nećemo prodavati električna vozila uz velike gubitke. Jedina alternative je da naše pošiljke vozila s motorima SUS, predviđene za Veliku Britaniju prodajemo na drugim tržištima”, izjavio je Martin Sander.
Pratite nas i podijelite vijest: |
[DISPLAY_ULTIMATE_SOCIAL_ICONS] |
Iako ovakvo “preusmjeravanje” lijepo zvuči, jasno je da takvo poslovanje neće biti profitabilno. (dm)
Cijene automobila Ford pogledajte ovdje.
apr 22, 2025 0
apr 22, 2025 0
apr 22, 2025 0
apr 22, 2025 0
apr 21, 2025 0
apr 18, 2025 0
apr 17, 2025 0
apr 16, 2025 0