Osvježeno 19 Maja, 2024 5:00 PM
apr 11, 2024 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
Alfa Romeo je u januaru ove godine najavio novi model Milano, s kojim će Alfisti biti “svoji na svome”.
Ovaj model je dizajnersko djelo stručnjaka iz Alfa Romeo Centro Stile, te donosi modernu reinterpretaciju tipičnog stila, jedinstvenog za ovaj italijanski brend, a sve “upakovano” u “B” segment. Vizuelno je različit od druge Stellantisove braće po platformi, i jasno je kakvu ulogu Alfa ima unutar velikog koncerna.
Očekivano, dimenzije su kompaktne, jer je Milano dugačak 4,17, širok 1,78 visok 1,5 metara, ali donosi prtljažnik zapremine 400 l, koji je, kako tvrde iz Alfa Romea, najveći u svojoj klasi.
Svi dizajnerski elementi su prepoznatljivi, pa iako imaju svoje uzore u bogatoj historiji brenda, potpuno su novi i sasvim je sigurno da će privlačiti kupce, bez obzira na starosnu dob.
Velika pažnja posvećena je detaljima, a posebno se ističu prednja svjetla Full LED Matrix u konfiguraciji “3+3”.
U unutrašnjosti je to moderan automobil koji donosi ugodan smještaj za vozača i putnike, te kokpit s dva digitalna ekrana dijagonale 10,25 inča, do kojih jedan ima funkciju table s instrumentima, a drugi je postavljen centralno i služi sistemu infotainmenta. Ipak, Italijani se nisu posvetili potpunoj digitalizaciji, pa se uobičajenim funkcijama upravlja tradicionalnim tasterima i prekidačima, a ne klizačima po ekranu.
Naravno, na raspolaganju će biti virtuelni asistent “Hey Alfa”, te ChatGPT, koji će korištenjem umjetne inteligencije prepoznavati glasovne komande, a ažuriranja će se vršiti bežično, korištenjem sistema OtA.
Ovaj model će se kupcima nuditi u verzijama Elettrica, s električnim pogonom i Ibrida, s blagim hibridnim pogonom.
Modeli Alfa Romeo Milano Elettrica će biti dostupni s elektromotorom snage 115 kW (156 KS), odnosno 177 kW (240 KS) u verziji Veloce.
Bez obzira na snagu elektromotora električnog modela, u podnicu je ugrađena baterija kapaciteta 54 kWh, koja (u verziji sa 115 kW) pruža autonomiju od 410 km (WLTP), odnosno čak 590 km u urbanom ciklusu vožnje. Baterija se može puniti trofaznim (AC) punjačem snage 11 kW, ili dopunjavati na brzom DC punjaču snage do 100 kW, što znači da se može dopuniti od 10% do 80% kapaciteta za oko 30 minuta.
Alfa Romeo Milano Ibrida koristi blagi hibridni pogonski sistem nazvan 48-V Hybrid VGT, koji koristi motor SUS, s tri cilindra, radne zapremine 1,2 l, s turbopunjačem promjenljive geometrije (VGT – Variable-Geometry Turbo), snage 136 KS, koji radi u Millerovom ciklusu i elektromotor/generator, snage 21 kW, smješten u kućište 6-stepenog mjenjača s dvostrukim kvačilom.
Iz Alfa Romea tvrde da se s ovako riješenim pogonskim sistemom može postići da se 50% vremena u gradskoj vožnji može koristiti električni pogon, koji omogućuje pokretanje i manevrisanje, bez uključenja motora SUS.
Također, model Ibrida će nešto kasnije biti dostupan i u verziji Q4, odnosno s pogonom na sva četiri točka, što će biti prvi model u svom segment s takvom opcijom.
Pratite nas i podijelite vijest: |
Cijene i detaljna tehnička specifikacija još uvijek nisu objavljene, ali kupcima u Italiji je već otvorena knjiga narudžbi za modele Milano Speciale, koji su dostupni u verziji Elettrica s elektromotorom snage 115 kW, ili u verziji Ibrida s pogonom na prednjoj osovini. (dm)
Cijene automobile Alfa Romeo pogledajte klikom ovdje.
maj 18, 2024 0
maj 18, 2024 0
maj 17, 2024 0
maj 17, 2024 0
maj 17, 2024 0
maj 16, 2024 0
maj 14, 2024 0
maj 14, 2024 0