Osvježeno 14 Maja, 2024 9:59 AM
apr 23, 2024 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Novi automobili, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
JLR (Jaguar Land Rover) je krajem protekle godine najavio električni model Range Rover Electric, a sad su objavljene fotografije testnih prototipa, podvrgnutih globalnom testiranju.
Prve objavljene fotografije snimljene su na zaleđenom jezeru, unutar Arktičkog kruga, gdje testni inženjeri ispituju krajnje granice mogućnosti, na temperaturama do -40°C.
Ovaj cjelogodišnji testni ciklus, u kojem će crno obojeni prototipi, bez kamuflažnih folija, biti podvrgnuti različitim cestovnim, geografskim i klimatskim uslovima, te temepaturama od -40°C do +50°C, pratiće virtuelni testovi i razvoj komponenti u laboratorijama.
Razultat ovog rada biće najtiši i najrafiniraniji Range Rover dosad.
Range Rover Electric će koristiti prednosti električnog pogona da bi osigurao prefinjena vozna svojstva, a zadržao praktičnost i robustnost za svakodnevnu upotrebu u svim zamislivim uslovima.
Prvi testovi su usmjereni na sposobnost baterije i električnog pogona EDU (Electric Drive Unit), koje su zajedno s prenosnim sistemom, osnovne komponente vozila. Naravno, inženjeri će provjeriti i podesiti rad svih elektronskih sistema, što je neophodno za pouzdan rad u različitim uslovima.
Testiranje na zaleđenim jezerima na sjeveru Švedske, pokazalo je da novi Range Roverov električni pogonski sistem nadmašuje svoje prethodnike, jer pruža bolje performanse, posebno na površinama sa slabim prianjanjem, osiguravajući odlične off-road sposobnosti, koje kod Range Rovera nikad nisu ni dolazile u pitanje.
Novi sistem kontrole proklizavanja, prvi takve vrste u Range Roveru, pruža izuzetne performanse na zaleđenim površinama, ili površinama sa slabim prianjanjem. Umjesto tradicionalnog podešavanja kontrole proklizavanja, kod Range Rover Electrica, za taj zadatak su zaduženi senzori u točkovima, skraćujući vrijeme reakcije, uz osiguranje optimalnog obrtnog momenta na svakom točku zasebno, u vremenu od 1 ms (milisekunde).
Inovativni softver, kojjeg je razvio JLR, omogućuje preciznu kontrolu brzine EDU-a, a sve to poboljšava upravljanje proklizavanjem točkova, smanjujući potrebu za intervencijom drugih sistema, uključujući i ABS.
Naime, ovaj sistem radi u zajednici s kontrolom stabilnosti (ESP) i sistemima za nadzor ovjesa, čime će pružiti rafiniraniju i sigurniju vožnju.
Pratite nas i podijelite vijest: |
“Program testiranja je osmišljen tako da dovede Range Rover Electric do krajnjih granica, čime ćemo osigurati da njegove mogućnosti budu neuporedive s dosadašnjim modelima”, izjavio je Thomas Mueller, izvršni direktor proizvodnog inženjeringa u JLR. (dm)
maj 13, 2024 0
maj 13, 2024 0
maj 13, 2024 0
maj 13, 2024 0
maj 13, 2024 0
maj 13, 2024 0
maj 13, 2024 0
maj 12, 2024 0