Osvježeno 19 Maja, 2024 5:00 PM
apr 09, 2024 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
Smart traži partnere za razvoj i proizvodnju nasljednika modela ForTwo, koji bi trebao imati električni pogon i koji bi se za evropsko tržište proizvodio u Evropi.
Naime, proizvodnja treće generacije ForTwo je završena 28. marta, u bivšoj fabrici Mercedes-Benza u Hambachu, u Francuskoj, koja je sad u vlasništvu britanskog proizvođača Ineos Automotive.
Smart sada traži partnere, koji po mogućnosti imaju platformu ili platforme koje bi mogle podržati budući električni automobil s dva sjedišta. Platforma bi trebala podržati automobile dužine između 2,7 i 2,8 metara, morala bi pružiti visoke sigurnosne standarde i vrhunski osjećaj u vožnji.
Nakon obavljenih razgovora sa nekoliko evropskih proizvođača automobila, uključujući Mercedes, Renault i Ineos, te kineske OEM i neke ugovorne proizvođače, u Smartu su odlučili da sami započnu razvoj nove namjenske platorme nazvane ECA (Electric Compact Architecture).
“Prije dva mjeseca započeli smo raditi na novoj namjenskoj platformi koja će moći podržati budući Smartov gradski automobil s dva sjedišta, ali su nam potrebni partneri da bi poslovanje bilo izvodljivo”, izjavio je Dirk Adelmann, izvršni direktor Smart Europe, protekle sedmice na videokonferenciji za “Automotive News Europe”.
“Želimo postići četiri ili pet zvjezdica na EuroNCAP-u, želimo imati funkcionalan sistem ADAS, te osigurati ‘pristojnu’ autonomiju. Definitivno moramo razviti novu platformu, jer takva, bar za sad ne postoji”, potvrdio je Dirk Adelmann.
Prekid proizvodnje Smarta ForTwo bio bi potpuno opravdan, jer su u Evropi u prva dva mjeseca ove godine, prodata ukupno 2.022 primjerka, što je pad od 28% u odnosu na isti period lani. U svojim “najboljim godinama”, prodaja Smarta (s motorima SUS) u Evropi je dostizala 140.000 primjeraka godišnje.
Ako bi Smart uspio razviti i pripremiti ECA platformu, tada bi ona bila u 100% vlasništvu Smarta.
Pratite nas i podijelite vijest: |
U Evropi trenutno nema drugih dvosjeda koji su homologirani kao putnički automobili. Naime, mali električni dvosjedi, kao što je Citroën Ami i njemu slični modeli klasificirani su kao kvadricikli, a ne kao putnički automobili, zbog čega ne moraju ispunjavati stroge sigurnosne i tehničke zahtjeve. (dm)
maj 18, 2024 0
maj 18, 2024 0
maj 17, 2024 0
maj 17, 2024 0
maj 16, 2024 0
maj 14, 2024 0
maj 14, 2024 0
maj 13, 2024 0