Osvježeno 20 Maja, 2024 2:50 PM
mar 21, 2023 Adnan Huseinagić e-ProAuto, Kamioni, Komercijalni 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
Volvo Trucks i rudarska kompanija Boliden su udružili snage da bi implementirali električni kamionski transport u podzemnim rudarskim kopovima.
Tako je švedska rudarska grupa Boliden, postala jedna od prvih u svijetu, koja je počela koristiti električne kamione za podzemni transport, počevši od 2023. godine.
U rudarskim okruženjima, električni kamioni mogu pružiti nekoliko velikih prednosti, uključujući vožnju bez izduvnih gasova i bez buke, stvarajući mirnije i sigurnije radno okuženje.
Rudarska industrija trenutno prolazi kroz period brzih promjena, pri čemu se mnoge rudarske kompanije prebacuju na nove metode održivije proizvodnje, da bi smanjili svoj utjecaj na klimu i prirodnu okolinu.
Kao i u mnogim drugim rudnicima, izduvni gasovi iz podzemnih vozila su odgovorni za većinu emisija CO2 u oknima rudnika. Kompanija Boliden je posvećena smanjenju emisije CO2, koju će do 2030. godine pokušati smanjiti za 40%, u čemu će elektrifikacija podzemnog transporta imati značajnu ulogu.
Sporazum o saradnji između Bolidena i Volvo Trucksa znači da će se dva teška, električna kamiona Volvo koristiti u rudniku Kankberg, izvan Skellefteåa u sjevernoj Švedskoj. Ako bi svi kamioni u rudniku bili električni, emisija CO2 iz rudnika bi se mogla smanjiti za više od 25%, tvrde iz Bolidena.
“Ovo je nova saradnja, u zahtjevnom okruženju i teškim radnim uslovima: nagibi, teški tereti i vlažan zrak. Saradnja s Bolidenom će nam dati dragocjena znanja o performansama električnih kamiona u podzemnim uslovima rada i dati odgovore na pitanja o tome kako takvo okruženje utječe na kamion, njegov pogonski sistem i bateriju. Smanjene emisija CO2 u rudarskom transport, također znači da ćemo, indirektno, smanjiti vlastitu emisiju CO2”, izjavila je Jessica Lindholm, projekt menadžerica u Volvo Trucks.
Prvi kamion koji će opsluživati rudnik Kankberg, Volvo FH Electric, koristiće se za transport rudarske opreme u rudnik, a krenuće s redovnim radom tokom ove godine. Na osnovu iskustva s prvim kamionom, drugi Volvo FH Electric će se koristiti za podzemni transport kamena i rude.
Pratite nas i podijelite vijest: |
“Saradnju s Volvom vidimo kao fantastičnu priliku za promociju korištenja električnih vozila i u isto vrijeme naučimo kako da prilagodimo naše poslovanje za prelazak na podzemni transport bez zagađenja. Glavna prednost električnih kamiona je doprinos održivijem radu rudnika, kako u pogledu zagađenja, tako i u pogledu radnog okruženja. Osim toga, ukupna količina energije koja se troši u rudniku će biti manja, jer je električni pogon energetski efikasniji, a moguća je rekuperacija energije prilikom spuštanja kamiona u okno”, prokomentarisao je Dennis Forslund, projekt menadžer u Bolidenu. (dm)
maj 20, 2024 0
maj 20, 2024 0
maj 20, 2024 0
maj 20, 2024 0
maj 14, 2024 0
maj 10, 2024 0
maj 09, 2024 0
apr 24, 2024 0