Osvježeno 26 Aprila, 2024 10:40 AM
mar 09, 2021 Adnan Huseinagić Autobiznis, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
Hyundai Motor Company je objavila prodajne rezultate ostvarene tokom prva dva mjeseca ove godine,a analitičari su izračunali ja je njihova kompanija u odnosu na proteklu godinu povećala prodaju za 4,3%.
Naime, tokom januara, prodajni rezultati nisu bili na nivou prošlogodišnjih, pa je na domaćem, korejskom tržištu, s 59.501 prodatim automobilom zabilježen pad od 12,4%, dok je globalno prodato 321.368 automobila, što je pad od 6,6%, u odnosu na januar 2020. godine.
Prodajni rezultati su tokom februara značajno nadmašili očekivanja, pa je na korejskom tržištu zabilježen rast od 32,6%. Jasno je da je takav rezultat posljedica pandemije virusa corona, jer je u februaru 2020. godine Hyundai u Koreji prodao tek nešto više od 39 hiljada automobila.
Najprodavaniji model u Koreji je Grandeur, a slijede Elantra Sedan i Tucson. Potrebno je naglasiti i da je prodaja Genesisa, sa 7.321 primjerkom više nego udvostručena, a najtraženiji modeli su G80 (sedan) i GV70 (SUV).
Hyundai je na vankorejskim tržištima tokom februara prodao 248.146 automobila, što je 2,5% više nego godinu ranije. Ohrabruje činjenica da su povećanja zabilježena na gotovo svim tržištima, posebno američkom, azijsko-pacifičkom, indijskom i ruskom.
Tokom prva dva mjeseca, Hyundai je na globalnom tržištu prodao ukupno 621.616 automobila, što je 4,3% više nego u istom perodu lani.
Pratite nas i podijelite vijest: |
U narednim mjesecima, u Hundaiju očekuju da će nastaviti sa pozitivnim prodajnim trendom, a očekuje se da će tome pridonijeti i nedavno predstavljeni električni Ioniq 5.
Ponudu Hyundaijevih automobila s cijenama u BiH možete pogledati ovdje.
apr 26, 2024 0
apr 25, 2024 0
apr 25, 2024 0
apr 25, 2024 0
apr 23, 2024 0
apr 23, 2024 0
apr 22, 2024 0
apr 22, 2024 0