Osvježeno 26 Aprila, 2024 12:20 PM
jun 04, 2023 Adnan Huseinagić Autobiznis, e-ProAuto, Novosti, Vijesti 0
Pratite nas i podijelite vijest: |
Jaguar Land Rover je započeo svoje službeno rebrendiranje u JLR, uz objavljivanje logotipa novog korporativnog identiteta. Britanci žele složeno ime od tri riječi zamijeniti troslovnom skraćenicom, uz istovremenu namjeru da kompaniju učine multi-brendom s četiri marke. Logo koristi moderan, minimalistički font. Iz kompanije kažu da simbolika treba da demonstrira eleganciju, modernost i ambiciju proizvođača.
Kao dio strategije, kompanija planira koristiti slogan “House of Brands” (Kuća brendova). Veću samostalnost će dobiti imena glavnih modela Land Rover porodica – Range Rover, Defender i Discovery – koji će u budućnosti prerasti u svojevrsne podbrendove. Međutim, kompanija neće odbiti historijsko ime Land Rover, koje će biti sačuvano i na automobilima i na identitetu drugih kompanija, uključujući internet resurse.
Pratite nas i podijelite vijest: |
Što se tiče brenda Jaguar, kako je ranije objavljeno, čeka ga duboka elektrifikacija i još luksuzniji status. Izlaskom novih modela, britanski brend očekuje da će prerasti sadašnji segment, a transformacija će početi sredinom decenije. (jm)
apr 26, 2024 0
apr 26, 2024 0
apr 26, 2024 0
apr 26, 2024 0
apr 23, 2024 0
apr 23, 2024 0
apr 23, 2024 0
apr 22, 2024 0