Osvježeno 29 Aprila, 2024 7:00 AM
sep 19, 2017 Adnan Huseinagić Autobiznis, Novosti, Vijesti 0
Mahindra Group i Ford Motor Company složili su se da zajednički istraže strateški savez, osmišljen da iskoristi prednosti Fordovog globalnog prisustva i stručnosti i Mahindrinu reputaciju u Indiji.
Sporazum između dvije kompanije omogućiće svakoj od kompanija da iskoristi svoje, i zajedničke snage tokom perioda transformacije, koji bi bio bez presedana u globalnoj automobilskoj industriji. Oblasti potencijalne saradnje uključujuu programe mobilnosti, vezane projekte vozila, elektrifikaciju vozila, razvoj proizvoda, snabdijevanje i komercijalne poslove i distribuciju unutar Indije (poboljšanje Fordovog prisustva u Indiji), globalizaciju Mahindre (poboljšanje prisustva Mahindre na vanindijskim tržištima).
U naredne tri godine timovi iz obje kompanije radiće zajedno i istraživati mogućnosti takve saradnje iz svih aspekata, a o svakoj daljnjoj strateškoj saradnji između kompanija biće odlučena na kraju tog perioda.
“Ford je posvećen Indiji i ovaj savez može nam pomoći da pružimo najbolja vozila i usluge klijentima, dok profitabilno raste na petom najvećem svjetskom tržištu vozila”, rekao je Jim Farley, izvršni potpredsjednik Forda.
“Naše kompanije imaju dugu historiju saradnje i uzajamnog poštovanja. Memorandum o razumijevanju, koji smo danas potpisali omogućiće nam da radimo zajedno, kako bismo iskoristili promjene u automobilskoj industriji. Ogroman potencijal rasta na komunalnom tržištu i sve veći značaj mobilnosti i pristupačnih akumulatora za električna vozila, usklađeni su sa našim strateškim prioritetima. Promjene sa kojima se suočava automobilska industrija, globalno pokreću ubrzani razvoj novih tehnologija, politike održivosti i novih modela urbane zajedničke mobilnosti. S obzirom na ove promjene, vidimo potrebu da predvidimo nove trendove na tržištu, istražimo alternative i potražimo načine za saradnju”, izjavio je Dr. Pawan Goenka, generalni direktor Mahindra Group.
Mahindra egzistira već gotovo 70 godina i vodeći je proizvođač vozila za komunalne potrebe u Indiji, te jedini “domaći” proizvođač sa portfolijom električnih vozila. Proširujući globalno prisustvo, Mahindra je većinski vlasnik u kompaniji SsangYong Motor, te jedan od učesnika u investiciji GenZe – prvog električnog skutera na svijetu.
Ford je bio među prvim svjetskim proizvođačima automobila koji su ušli na indijsko tržište. Ford je u Indiji sagradio tvornice Chennai, Tamil Nadu i Sanand Gujarat, te je trenutno jedan od najvećih izvoznika automobila iz Indije. Osim toga, sa više od 14.000 uposlenika, domaće radne snage, Indija je druga po veličini Fordova baza (Ford India) zaposlenih na globalnom nivou, računajući tu i uposlenike Global Business Services operations u New Delhiju, Chennaiu i Coimbatoreu.
Indija je podržala razvoj autoindustrije sa 30 milijardi američkih dolara, što je veliki podstrek ubrzanju ekspanzije, kako tržišta, tako i proizvodnje. Trenutno na indijskom tržištu najveće tržišne udjele zauzimaju Hyundai i Suzuki, a Volkswagen i General Motors, također bilježe povećanje tržišnog udjela, iako bi se GM najvjerovatnije povukao, ako bi se Fordov tržišni udio povećao.
apr 28, 2024 0
apr 27, 2024 0
apr 26, 2024 0
apr 26, 2024 0
apr 27, 2024 0
apr 26, 2024 0
apr 26, 2024 0
apr 25, 2024 0